تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820625496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظارت و بازرسي مسير توسعه را هموار مي سازد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲ب.ظ)
رئيس كل دادگستري استان گيلان: نظارت و بازرسي مسير توسعه را هموار مي سازد رئيس شوراي قضايي گيلان از مديران ساير دستگاه هاي اجرايي خواست تا از ظرفيت هاي شوراي نظارتي به عنوان يک شوراي مشورتي در بهينه کردن بسترهاي توسعه استان استفاده شود و امور با مشورت و اعتماد سازي پيش برود.
به گزارش خبرگزاري موج، شوراي قضايي استان گيلان به رياست احمد سياوش پور رئيس کل دادگستري استان در سازمان بازرسي استان تشکيل جلسه داد.
در اين جلسه احمد سياوش پور رييس شوراي قضايي استان گيلان با تبريک هفته دفاع مقدس، ياد و خاطره شهدا، ايثارگران، جانبازان، آزادگان، خانواده هاي معزز شهدا و تمام کساني که تلاش نمودند جمهوري اسلامي ايران عزتمندتر از هميشه در صحنه هاي داخلي و بين المللي بدرخشد را گرامي داشتند.
رئيس کل دادگستري استان در اين نشست با بيان اينکه نظارت و بازرسي مانع توسعه و پيشرفت نيست افزود: نظارت و بازرسي و توجه به امور و قانونمندي در کارها براي پيشبرد اهداف و سياستهاي کلان يک کشور و در نتيجه در استانها نيز تاثيرگزار است و مسير توسعه را هموار مي سازد.
وي با تقدير از اقدامات انجام گرفته در اعتماد سازي بين دستگاهي در سازمان بازرسي استان از مديران ساير دستگاه هاي اجرايي خواست تا از ظرفيت هاي شوراي نظارتي به عنوان يک شوراي مشورتي در بهينه نمودن بسترهاي توسعه استان استفاده کنند تا امور با مشورت و اعتماد سازي پيش برود.
سياوش پور با اشاره به وظايف دستگاه قضايي و نقش آن در توسعه استان نسبت به عملکرد دستگاه هاي کم کار در جذب سرمايه در استان اظهار تاسف نمود. وي با انتقاد از جذب 7 درصدي اعتبارات در حوزه صنعت و معدن خواستار تذکر و برخورد جدي با دستگاهها و افراد متولي که مانع توسعه استان هستند شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن