تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820989343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش‌آموزان در دورافتاده‌ترين نقاط لرستان نيز از نعمت تحصيل بهره‌مند هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۵ق.ظ)
مديرکل آموزش و پرورش لرستان: دانش‌آموزان در دورافتاده‌ترين نقاط لرستان نيز از نعمت تحصيل بهره‌مند هستند کريمي‌فر اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش بهار علم و تربيت را در چهار هزار و 200 آموزشگاه، 14 هزار کلاس درس و با 30 هزار پرسنل در حالي آغاز کرده که دانش‌آموزان در دورافتاده‌ترين نقاط استان از نعمت تحصيل بهره‌مند هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، گودرز کريمي‌فر، مديرکل آموزش و پرورش استان لرستان امروز سه‌شنبه، يکم مهر در مراسم نمادين زنگ بازگشايي مدارس استان لرستان در دبيرستان امام خميني(ره) خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: امروز آموزش و پرورش بهار علم و تربيت را در چهار هزار و 200 آموزشگاه، 14 هزار کلاس درس و با 30 هزار پرسنل در حالي آغاز کرده که دانش‌آموزان در دورافتاده‌ترين نقاط استان از نعمت تحصيل بهره‌مند هستند.
وي با بيان اين‌که ما آموزش و پرورش سبک و چابک را آموزش و پرورش موفق مي‌دانيم، ادامه داد: موفقيت ما زماني است که با پژوهش و تحقيق، آموزش و پرورش را به اهداف عاليه تعليم و تربيت برسانيم.
کريمي‌فر با اشاره به اين‌که ما نقش معلم را در توسعه فرهنگي و اجتماعي آموزش و پرورش مهم مي‌دانيم، خاطرنشان کرد: ما در راستاي توجه به کرامت اجتماعي و معيشتي معلمان که مورد انتظار مقام معظم رهبري است، تلاش خواهيم کرد.
مديرکل آموزش و پرورش لرستان اضافه کرد: در آموزش و پرورش مصمم هستيم طوري عمل کنيم که لايه‌هاي بيرون جامعه، نظر مساعدي نسبت به آموزش و پرورش داشته باشند زيرا آموزش و پرورش را بايد با کردار مناسب، محبوب کرد.
وي با توجه به پنج سياست مقام عالي وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: مهم‌ترين رويکرد ساماندهي نيروي انساني است و فرصت‌سازي را در اموزش و پرورش نعمت مي‌دانيم.
کريمي‌فر گفت: ما اگر مديراني خلاق نداشته باشيم، هر قدر هم شعار بدهيم نمي‌توانيم آن‌را اداره کنيم، لذا اراده، اميد، پشتکار، تجربه و محبوبيت از ويژگي‌هاي مديران ماست.
مديرکل اموزش و پرورش لرستان با بيان اين‌که ما مديراني را موفق مي‌دانيم که هنر انجام دادن کار، تعامل و مشارکت با ديگران را داشته باشند، اذعان کرد: عمده موفقيت مديران نفوذ در ذهن کارکنان است.
وي با بيان اين‌که امسال آموزش و پرورش لرستان رتبه سوم کشور را در رتبه‌هاي تک رقمي کنکور کسب کرده است، اظهار کرد: بايد از تجارب پيشکسوتان و کساني که آموزش و پرورش را مي‌شناسند استفاده کرد و ازمايش و خطا را به حداقل کاهش داد.
مديرکل آموزش و پرورش لرستان توجه به چهار عنصر کفايت، هدايت، حمايت و نظارت را جزء سياست‌هاي آموزش و پرورش دانست و افزود: ما موفقيت در آموزش و پرورش را داشتن برنامه و رو به جلو رفتن مي‌دانيم و پيشنهادهاي سازنده را با تمام وجود حمايت خواهيم کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن