تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه هر كس نداشته باشد نه از من است و نه از خداى عزّوجلّ. عرض شد: اى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820880679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاع مقدس ايران معادلات جهاني را بر هم زد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مهر ۱۳۹۳ (۹:۳۸ق.ظ)
حجت‌الاسلام ميرعمادي: دفاع مقدس ايران معادلات جهاني را بر هم زد دفاع مقدس ايران اسلامي تمام معادلات جهاني را به هم زد و تمامي تحليل‌هاي مادي دنياپرستان را بر هم ريخت و ثابت کرد خون بر شمشير پيروز است و ايمان بر کفر غلبه دارد و همچنين ثابت کرد تنها راه نجات و سربلندي ايستادگي و مقاومت در راه خدا است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري موج در خرم‌آباد با گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: 31 شهريور آغاز جنگ تحميلي عراق عليه ايران بود و آمريکا وقتي ديد انقلاب اسلامي پيروز شده است متوجه شد که اين انقلاب نوپا، ريشه‌هاي عميقي را ايجاد خواهد کرد؛ لذا صدام را به جنگ عليه ايران تحريک کرد و به او وعده داد که سه روزه مي‌تواند ايران را تسخير کند.
وي اضافه کرد: اما مردم ايران وقتي متوجه حمله وحشيانه رژيم بعثي عراق شدند احساس مسئوليت کرده و به نداي امام راحل لبيک گفته و براي دفاع از کشور لباس رزم پوشيدند که اين دفاع هشت سال به‌طول انجاميد از اينرو دوران دفاع مقدس يکي از حساس‌ترين و بارزترين دوران تاريخ ايران است.
امام جمعه خرم‌آباد عنوان کرد: اين جنگ هشت ساله درس‌ها و پيام‌هاي زيادي دارد به‌طوري‌که در اين جنگ ملت ايران اجازه ندادند حتي يک وجب از خاک ميهن به اشغال دشمن درآيد و مردم با وحدت و ايمان در سايه رهنمودهاي امام خميني(ره) يک مکتب دفاعي را به‌وجود آوردند که اين مکتب دفاعي ريشه در مکتب عاشورا و حسين بن علي(ع) دارد.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: دفاع مقدس ما تمام معادلات جهاني را به هم زد و تمامي تحليل‌هاي مادي دنياپرستان را بر هم ريخت و ثابت کرد خون بر شمشير پيروز است و ايمان بر کفر غلبه دارد و همچنين ثابت کرد تنها راه نجات و سربلندي ايستادگي و مقاومت در راه خدا است.
وي با بيان اينکه مردم ايران در جريان جنگ تحميلي 2887 روز عليه دشمن جنگيدند، تصريح کرد: اين مدت طولاني جنگ عليه دشمن، سربلندي، افتخار و عزت را براي ملت ايران به همراه داشت.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: بدون شک هفته دفاع مقدس در ياد ملت ايران هميشه زنده باقي مي‌ماند و پيام‌ها و دستاوردهاي اين جنگ بايد به نسل آينده منتقل شود.

*بزرگداشت هفته دفاع مقدس؛ سرمايه‌‌اي براي حفظ امنيت آينده
بهرام بيرانوند، منتخب مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي نيزدر رابطه با دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار موج در خرم‌آباد با بيان اينکه بزرگداشت هفته دفاع مقدس سرمايه‌گذاري براي حفظ امنيت کشور در آينده است، افزود: ملت ما همواره در راستاي تمدن و تاريخ‌سازي بهترين تصاوير را در ذهن همه جوامع و ملل ايجاد کرده است. ملت ما دشمناني دارد که عزت مملکت ما را نپذيرفته و همواره در انتظار موقعيتي هستند، تا به حقوق ما تعرض کنند. دفاع مقدس يادآور عرصه قدرتمندي مردم بوده؛ چرا که امر دفاع مقدس است.

*جلوگيري از تعرض دشمن؛ مهم‌ترين نتيجه دفاع مقدس
بيرانوند تصريح کرد: ما بايد همواره مردم را در مقابل دشمن مجهز نگه داشته و در ساختن و حفظ مملکتي مرفه براي نسل‌هاي آينده تلاش کنيم، يکي از مهم‌ترين نتايج دفاع مقدس جلوگيري از تعرض دشمن از طريق جنگ مستقيم است.
منتخب مردم بروجرد در مجلس با اشاره به تجهيزات اندک رزمندگان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام با وجود همه کمبود‌ها مردانه در مقابل همه دنياي غرب در هشت سال دفاع مقدس ايستاده و پيروز شدند.
بيرانوند بيان کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس بزرگداشت شرافت، عزت و مقاومت رزمندگان اسلام بوده و سرمايه‌گذاري بزرگي براي حفظ مرزها و منافع ملت در آينده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن