تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815435905




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد مناسب با مردم و مراجعان وظیفه تمام مدیران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در فارس خواستار شد: برخورد مناسب با مردم و مراجعان وظیفه تمام مدیران است خبرگزاری پانا: نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز خواستار حفظ حرمت و شخصیت و كرامت افراد در روند جابه‌جایی‌های مدیریتی شد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۱ مهر ساعت 08:54



به گزارش خبرگزاری پانا، آیت‌الله اسدالله ایمانی در چهارمین جلسه شورای اداری استان فارس گفت: هر دولتی كه می‌آید ویژگی و خصوصیت‌های خود را دارد كه به واسطه همین امر انتخاب شده و تا آخر خط هم قاعدتا باید این ویژگی‌ها را حفظ كند.
وی ادامه داد: جابه‌جایی‌ها و تحولاتی به واسطه همان خصوصیت‌ها انجام می‌شود، حتی برخی سبك‌ها و روش‌ها نیز ممكن است تغییر كند، اما این جابه‌جایی‌ها باید با حفظ حرمت و كرامت افراد باشد تا آنچه فرد دارد را به‌واسطه گرفتن مسئولیت از وی نگیریم.
آیت‌الله ایمانی با بیان اینكه تكریم ارباب رجوع تنها محدود به حفظ حرمت مراجعه كنندگان به یك دستگاه نیست، گفت: تكریم ارباب رجوع یعنی حرمت و شخصیت و كرامت فردی كه در یك مجموعه با مسئولی كار می‌كند و كسانی‌كه زیردست هستند، حفظ شود.
وی تاكید كرد: ما همواره باید بر سرمایه‌انسان‌ها اضافه كنیم، نه اینكه علاوه بر آنكه چیزی به آنان نمی‌دهیم، چیزی هم كه متعلق به خودشان است از آنان بگیریم.
آیت‌الله ایمانی با تصریح اینكه باید همه دقت كنیم كه امروز چه مسئولیت و تكلیفی از سوی شهدا برعهده ما گذاشته شده است، خاطرنشان كرد: یكی از مسائلی كه وظیفه همه ما است، به‌عنوان یك مسئول در نظام، برخورد مناسب با مردم و مراجعان و زیردستان است.
وی تكریم افراد و حفظ حرمت آنان را از جمله حقوق حقه همه افراد جامعه دانست كه به‌واسطه نظام جمهوری اسلامی به آنان داده شده است و بر لزوم توجه به آن تاكید كرد.
آیت‌الله ایمانی با تاكید بر لزوم داشتن تحمل و بردباری در مواجهه با همه مردم، گفت: وقتی دیدگاه و نگاه به مسئولیت این باشد كه امانتی به ما سپرده‌اند كه باید به اهلش واگذار كنیم، آنوقت نگاه نمی‌كنیم كه آنكس كه در مقابل ما قرار دارد همفكر ما است یا در جبهه مقابل با ما قرار دارد، او را به‌عنوان یك شهروند نگاه می‌كنیم كه وظیفه ما ایجاب می‌كند برخورد خوبی با او داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین تقارن ماه مهر و هفته دفاع مقدس را تقارنی بسیار مهم و تاثیرگذار دانست و گفت: این تقارن همواره باید الهام بخش حركت جامعه به سمت كسب معارف و تلاش برای بالا بردن آگاهی‌ها، علم و تجلیل و سپاسگزاری از شهدا و آنانی كه این راه را طی كرده‌اند تا فضای كنونی جامعه مهیا شود، باشد.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن