تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805594679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اهداف غرب از ائتلاف ضدداعش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روزنامه "تشرین"
اهداف غرب از ائتلاف ضدداعش
غرب به خوبی می داند، چه می خواهد و هدفش از برنامه هایی که برای منطقه طراحی کرده، چیست؛ درست نیست که گفته شود، غرب در تهیه و تشکیل ائتلاف مورد نظر در مقابله با گروه تروریستی داعش، سردرگم است.


به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "تشرین"؛ آنگونه که به نظر می رسد، غرب به خوبی می داند، چه می خواهد و هدفش از برنامه هایی که برای منطقه طراحی کرده و تقسیماتی که در آن مشخص کرده، چیست؛ درست نیست که گفته شود، غرب در تهیه و تشکیل ائتلاف مورد نظر در مقابله با گروه تروریستی داعش، سردرگم است؛ بویژه آنکه، کنگره ی آمریکا، مانعی در آن نمی بیند و با مسلح کردن باصطلاح "مخالفان میانه رو" در سوریه، این ائتلاف را تائید کرده است، و از مدت ها پیش، طی مکانیزمی که خود کنگره در حمایت از این گروهک تروریستی که خود آن را بوجود آورده و اکنون بر جنایت های آن اشک تمساح می ریزند، ارائه کرد، طراحی شده است.


سوال مهم: آیا تروریسم داعشی، مصونیتی برای غرب در منطقه است؟ بویژه مقابل آنچه روزنامه "یدیعوت آحارنوت" صهیونیستی به نقل از رئیس اطلاعات نظامی، گفته احتمال تهدید گروه داعش علیه اسرائیل ضعیف است و تهدیدی جدی برای آن بشمار نمی رود؛ موضوعی که روشن می سازد، غرب که خود این گروه تروریستی را بوجود آورده و در سایه ی حمایت دولت های حاشیه ی خلیج فارس، از آن حمایت کرده، هدفی که به خاطر آن بوجود آمده است را می شناسد و می داند که از این گروه تروریستی چه می خواهد و تاکید می کند که داعش، ابزار مصونیت غرب در منطقه می باشد.


جهت یادآوری می گوییم، در ماه گذشته شورای امنیت به ریاست انگلیس، طرح قطعنامه ای که خود انگلیس برای مبارزه با داعش مطرح کرده بود را تصویب کرد؛ همگان اهداف انگلیس و اطلاعات آن که حدود داعش را با همکاری ترکیه ترسیم کرد را می دانند و سخنان سفیر انگلیس مبنی بر اینکه این قطعنامه بر ضرورت وقوف جامعه ی بین الملل علیه داعشف ما را فریب نخواهد داد.. حتی اگر سخنان او درست باشد، مصونیتی برای کسانی که از داعش حمایت می کنند، نخواهد بود؛ شرایط برای بزرگترین دولت پرورش دهنده ی تروریسم و مزدور، یعنی آل سعود و دیگر دولت های منطقه که حامیان حقیقی این گروه تروریستی هستند، یکسان خواهد بود.


در جلسه چند روز پیش شورای امنیت، آمریکا بواسطه جان کری ریاست این جلسه را به عهده داشت و امریکا، هدف خود از تشکیل هجمه جهانی علیه تروریسم داعش را پنهان نکرد و زبان حال آن می گوید: ما باید این فرصت را از دست ندهیم.. چه بسا این عبارت به طور خلاصه بر تمایل امریکا و متحدان آن در غنیمت شمردن فرصت از پیش طراحی شده که این دولت های سازنده، پشتیبان و حامی دسیسه پردازی تروریسم، نتوانسته اند، با بهانه های مختلف طی سال های گذشته بدان دست یابند، تاکید می‌کند.


آیا این "هجمه جهانی" علیه داعش، مانند هجمه جهانی است که شورای امنیت چند روز پیش، علیه انتشار ویروس "ابولا" که بنا به گفته ی خودشان، تهدیدی برای امنیت و صلح جهانی به شمار می رود، بر آن توافق کرده است؟ 


خلاصه مطلب اینکه: مقابله ی صاحبان نیت های از پیش طراحی شده با داعش، نمی تواند جز با هماهنگی و همکاری دولت های ذیربط، از جمله سوریه انجام شود که در غیر اینصورت، ادعای پوشالی و پوششی بر تجاوز سازماندهی شده علیه سوریه و سوء استفاده از لحظه ای است که بنا به قول جان کری، نباید از دست رفت.!! 




انتهای پیام./







تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۴:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن