تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819994078




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلترینگ جدید وایبر؛ العالم از این شبکه اجتماعی حذف شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فیلترینگ جدید وایبر؛ العالم از این شبکه اجتماعی حذف شد


‫این درحالی است که وایبر همچنان در ایران فعال است و طبق اعلام برخی رسانه ها بیشترین درصد مخاطب را هم در ایران دارد‬، ‫کفته می شود ۱۱ درصد استفاده کنندگان از وایبر ایرانی هستند. شبکه وایبر که بر روی گوشی‌های تلفن همراه بیشترین فعالیت را دارد اخبار شبکه العالم را فیلتر کرده و اجازه انتشار آنها را نمی‌دهد‬. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در ادامه تحمل نکردن صدای مخالف، شبکه وایبر که بر روی گوشی های تلفن همراه بیشترین فعالیت را دارد، اخبار شبکه العالم را فیلتر کرده و اجازه انتشار آنها را نمی دهد‬.

‫پیش از این برخی ماهواره های غربی هم رسانه های ایرانی را فیلتر کرده بودند‬.شبکه فیس بوک هم برخی صفحات رسانه های انقلابی را فیلتر کرده است‬.

‫این درحالی است که وایبر همچنان در ایران فعال است و طبق اعلام برخی رسانه ها بیشترین درصد مخاطب را هم در ایران دارد‬، ‫کفته می شود 11 درصد استفاده کنندگان از وایبر ایرانی هستند.
سید احمد سادات


در همین رابطه سید احمد سادات مدیر شبکه العالم  در خصوص بلاک شدن این شبکه در وایبر اظهار داشت: متاسفانه چند روزی است که شبکه خبری العالم در وایبر بلاک شده است و ما تا این لحظه نمی دانیم که دلیل این اقدام چه بوده است.

وی  گفت: ما در حال رایزنی با مسئولان صدا و سیما هستیم که هنوز تلاش های ما اثر بخش نبوده است و برای ما مشخص نیست که هدف از این کار چه بوده  و در راستای کدام سیاست، العالم در شبکه اجتماعی وایبر بلاک شده است.


دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن