تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819918615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش تبیین شاخص های مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت فرهنگی ،مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز خبرداد: تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش تبیین شاخص های مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ خبرگزاری پانا: سرپرست معاونت فرهنگی ،مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش تبیین شاخص های مدیریت جهادی در حوزه فرهنگ خبر داد .
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 16:55



به گزارش خبرگزاری پانا، محمد طاهری با اعلام این خبر افزود: مهلت ارسال مقالات به این همایش 30 مرداد ماه اعلام شده بود ولی با توجه به درخواست های مکرر متقاضیان شرکت در این همایش این مهلت تا آخر آذر ماه تمدید شده است .
وی خاطر نشان کرد: تا کنون 15 مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده که بدیهی است به نسبت جمعیت استان البرز مورد توجه نیست .
وی  تعطیلی دانشگاه ها در سه ماه تابستان را به عنوان  یکی از دلایل ارسال محدود  مقالات به دبیرخانه این همایش اعلام کرد و گفت: بدیهی است  دانشجویان و فعالان دانشگاه ها هسته اصلی تولیدمقاله و شرکت در این همایش هستند.
طاهری گفت: بدون شک با بازگشایی دانشگاه ها تعداد مقالات ارسالی از سوی دانشجویان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد .
وی ابرازکرد: علاقه مندان فرصت دارند تا پایان آذر ماه مقالات خود را از طریق مراجعه حضوری و یا پست الکترونیکی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند .
سرپرست معاونت فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: پس از پایان مهلت ارسال مقالات  داوری بر روی آثار ارسالی انجام و در مراسم اختتامیه که اواخر دی ماه برگزار می شود از برگزیدگان تقدیر خواهد شد .
 












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن