تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802960451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش «فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی» برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



فردا در تبریز؛
همایش «فرهنگ غدیر الگوی مدیریت جهادی» برگزار می شود خبرگزاری رسا ـ همایش بین‌المللی «فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهادی» با محوریت بزرگداشت سه علامه امینی(صاحب الغدیر)، طباطبایی(صاحب تفسیرالمیزان) و جعفری( فیلسوف شرق) فردا در تبریز برگزار خواهد شد.



حجت الاسلام احمد حمیدی، دبیر هفته نکوداشت تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: همزمان با هفته تبریز طی همایش‌ها و کنگره‌های متعددی از مقام شامخ علما و علامه‌های حوزوی این شهر تجلیل خواهد شد که کنگره تبریز پیشرو در فرهنگ تشیع و همایش بزرگداشت سه علامه از آن جمله است. 
وی با بیان این‌که فردا 24 شهریور از ساعت 9 صبح همایش بین‌المللی «فرهنگ غدیر، الگوی مدیریت جهادی» با محوریت بزرگداشت سه علامه امینی(صاحب الغدیر)، طباطبایی(صاحب تفسیرالمیزان) و جعفری( فیلسوف شرق) برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور میهمانان داخلی و خارجی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود. 
دبیر هفته نکوداشت تبریز افزود: این همایش در 18 محور تخصصی از جمله فرهنگ غدیر و منابع انسانی اسلامی، مدیریت اسلامی، ارتباطات اسلامی، تئوری‌های هویت انسانی، مبنای مدیریت اسلامی، راهکارهای تحقق مدیریت جهادی درجامعه اسلامی، مدیریت جهادی در سیره امام علی(ع) و مؤلفه‌های مدیریت جهادی برپا می‌شود. 
حجت الاسلام حمیدی با بیان این‌که در این همایش اساتید، پژوهشگران و صاحب‌نظرانی از کشورهای سوریه، لبنان، فلسطین، عراق، ترکیه، آذربایجان و مالزی حضور خواهند داشت، گفت: همایش «فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی» که به همت سازمان بسیج اساتید استان برگزار می شود، با محوریت بزرگداشت سه‌علامه تبریزی بوده و از شبکه جهانی‌ المنار پخش خواهد شد. 
وی با اشاره به این‌که برنامه‌های مختلف نکوداشت از 10 شبکه بین المللی دیگر پخش می شود، گفت: همایش‌های متعدد فرهنگی و دینی همزمان با «هفته نکوداشت تبریز» 22 تا 27 شهریور پیش بینی شده است، که در اتاق فکر هفته نکوداشت تبریز، توجه به برنامه‌های مردمی و برنامه‌های تخصصی فرهنگی، هنری، اقتصادی، سلامتی و گردشگری به صورت توام لحاظ شده است. 
بنابر این گزارش، فرهنگ غدیر و مبنای مدیریت جهادی و ارتباط آن با آموزه های اسلامی، ابعاد و شاخص ها و مولفه های مدیریت جهادی در فرهنگ غدیر، فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی در سیره امام علی(ع) و ویژگی های فرهنگ مدیریت جهادی از دیدگاه مقام معظم رهبری از جمله محورهای این همایش است.  
نقش فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی در تحقق تمدن نوین اسلامی، نقش مدیریت جهادی و فرهنگ غدیر در توسعه اجتماعی و مشارکت مردم، فرهنگ غدیر و راهکارهای تحقق مدیریت جهادی در جامعه اسلامی، فرهنگ غدیر و مدیریت جهادی تحول نوین سبک زندگی و مدیریت جهادی در فرهنگ غدیر و نقش آن در تمدن نوین اسلامی، بیداری اسلامی از دیگر محورهای این همایش است.  
همایش فرهنگ غدیر برای سومین سال متوالی در تبریز از سوی سازمان بسیج اساتید استان آذربایجان شرقی برگزار می شود، که سال های گذشته این همایش با عناوین «فرهنگ غدیر و بیداری اسلامی» و «فرهنگ غدیر الگوی تمدن و سبک زندگی اسلامی» برگزار شده بود./935/ت303/ب4



۱۳۹۳/۶/۲۳






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن