تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819729773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اوراق اجاره با ضمانت بانک توسعه صادرات در بورس عرضه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۵:۳۲ب.ظ)
اوراق اجاره با ضمانت بانک توسعه صادرات در بورس عرضه مي شود براي اولين بار در كشور و با ضمانت بانك توسعه صادرات اوراق اجاره در بورس اوراق بهادار تهران از امروز، دوشنبه، مورخ 31 شهريور ماه، عرضه مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، عرضه اين اوراق به مدت هفت روز از طريق شعب كارگزاري هاي عضو بورس اوراق بهادار ايران ادامه خواهد داشت.
ارزش اين اوراق بالغ بر دو هزار ميليارد ريال و باني آن شرکت فولاد کاوه جنوب کيش است. شرکت‌هاي تامين سرمايه‌ي لوتوس پارسيان و آرمان مشترکا متعهد پذيره نويس و بازارگردان اوراق هستند.
شايان ذکر است اين اوراق 4 ساله با نرخ 20 درصد بوده و سود آن هرسه ماه يک‌بار پرداخت خواهد شد و بانک توسعه‌ صادرات ضامن اين اوراق است.
بنا بر اين گزارش، شرکت فولاد کاوه جنوب کيش، اوراق مورد نظر را بابت تامين مالي بخشي از سرمايه‌گذاري مورد نياز فاز اول توليد 2/1 ميليون تن شمش فولاد، از جمله خريد کوره‌ قوس الکتريکي و پاتيلي، جرثقيل‌هاي صنعتي و سيستم غبارگير منتشر مي‌نمايد.
شرکت يادشده در تاريخ 25 شهريور ماه سال جاري نيز در فهرست نرخ هاي شرکت‌هاي پذيرفته‌ شده در بورس درج شده است و جهت اطلاع بيشتر از وضعيت مالي شرکت، اميدنامه‌ پذيرش و درج شرکت در سامانه‌ بورس تهران قابل دريافت است.
سرمايه‌گذاران محترم مي‌توانند جهت دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص انتشار اوراق يادشده به گزارش توجيهي و بيانيه‌ ثبت اوراق يادشده و صورت‌هاي مالي سال 92 شرکت در سامانه‌ کدال مراجعه و يا با شماره 88533852 شركت تامين سرمايه آرمان تماس حاصل نمايند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن