تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چه آسان است مرگى كه در راه رسيدن به عزّت و احياى حق باشد، مرگ عزتمندانه جز زندگى جاو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820737952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادامه روند نزولي بهاي طلا در بازارهاي جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۲۷ق.ظ)
گزارش موج از بازار فلزات گرانبها ادامه روند نزولي بهاي طلا در بازارهاي جهاني بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني در معاملات صبح امروز (دوشنبه) با کاهش 5 دلاري نسبت به روز گذشته به يک هزار و 212 دلار و 80 سنت رسيد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، بهاي طلا که در چند روز گذشته با کاهش روبرو شده است، امروز (دوشنبه) نيز به روند نزولي خود ادامه داد.
بر اساس اين گزارش، به دنبال اينکه فدرال رزرو آمريکا از احتمال افزايش نرخ بهره خبر داد، بهاي اين فلز ارزشمند دچار روند نزولي شد.
از سوي ديگر افزايش ارزش دلار و رشد شاخص سهام در بازارهاي بين المللي تأثير زيادي بر افت قيمت طلا داشته است. بهاي طلا در بازارهاي جهاني که در پايان هفته گذشته به پايين ترين حد خود در 8 ماه اخير رسيده بود.
فدرال رزرو آمريکا در پايان نشست دو روزه خود بار ديگر محرک پولي را 10 ميليارد دلار کاهش داد و اعلام کرد؛ به تعهد خود براي پايين نگه داشتن نرخ بهره پايبند است، ولي؛ احتمال افزايش نرخ بهره با توجه به وضعيت اقتصادي آمريکا وجود دارد.
نتايج آخرين نشست فدرال رزرو آمريکا بيشترين تأثير را بر کاهش بهاي طلا در بازارهاي جهاني داشته است.
قيمت طلا در آخرين لحظات مبادلات روز جمعه تحت تأثير افزايش ارزش دلار و سهام، نتيجه همه پرسي اسکاتلند و افزايش احتمالي نرخ بهره آمريکا کاهش يافت تا براي سومين هفته متوالي قيمت اين فلز زرد رنگ با افت همراه شود.
در شرايطي که شاخص سهام در بازارهاي مالي جهان رو به افزايش است و نرخ تورم نيز در کشورهاي صنعتي و توسعه يافته رو به کاهش است، اميد چنداني براي افزايش قيمت طلا در کوتاه مدت وجود ندارد.
بهاي اونس طلا در بازارهاي جهاني در معاملات صبح امروز (دوشنبه) با کاهش يک دلاري نسبت به روز گذشته به يک هزار و 212 دلار و 80 سنت رسيد.
همچنين در آخرين معاملات روز گذشته هر اونس نقره به قيمت 17 دلار و 49 سنت در بازارهاي جهاني داد و ستد شد.
بهاي پلاتين نيز به يک هزار و 332 دلار و 28 سنت در هر اونس رسيد.
هر اونس پالاديوم نيز در بازارهاي جهاني به قيمت 804 دلار خريد و فروش شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن