تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805349051




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش محور گفتگوهای ظریف و نبیل العربی


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: داعش محور گفتگوهای ظریف و نبیل العربی


وزیر امور خارجه در دیدار دبیرکل اتحادیه عرب در نیویورک بر وحدت جهان اسلام و پرهیز جدی از موضوع های فرقه ای و طائفه ای تاکید کرد . ظریف و نبیل العربی در این دیدار پیرامون آخرین تحولات منطقه ای و موضوع ائتلاف بین المللی ضد داعش تبادل نظر کردند . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، ظریف با بیان اینکه وجهه جهان اسلام هدف قرار گرفته است  افزود : طرح بحث های اختلاف برانگیز میان شیعه و سنی به انحراف کشاندن مبارزه با تروریسم و افراطی گری جاری است . ظریف با تاکید بر اینکه باید همه کمک کنیم تا مشکلات جاری برطرف شود گفت : شرایط امروز بویژه فعالیت گروه های تروریستی در منطقه نیازمندگفت وگو و همکاری و مسئولیت پذیری است .
تاکید بر وحدت جهان اسلام در دیدار ظریف و نبیل العربی

وی ضمن اعلام آمادگی و عزم ایران برای گفت وگو و همکاری با کشورهای منطقه برای رفع تهدیدهای کنونی، اعزام معاون عربی و آفریقایی وزات امور خارجه به عربستان را گامی برای کمک به حل مسائل منطقه و تقویت زمینه های همکاری توصیف کرد .
نبیل العربی نیز در این دیدار با بیان نتایج نشست اخیر وزیران خارجه اتحادیه عرب گفت : متاسفانه فعالیت تروریست ها علیه مسلمانان و به نام جهان اسلام انجام می شود و باید همه تلاش کنیم مانع این خطر فراگیر شویم  .
ظریف و نبیل العربی همچنین تداوم تماس ها و رایزنی پیرامون روند تحولات و مقابله با تروریسم و بررسی راه های حل معضل جاری و کمک و همکاری در راین زمینه را مورد تاکید قرار دادند .
ظریف و سعود الفیصل وزیران خارجه ایران وعربستان نیز در نیویورک پیرامون آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و مناسبات دوجانبه گفت وگو و تبادل نظر کردند .
وزیران خارجه ایران وعربستان نیز در نیویورک دیدار کردند

دو طرف بر همکاری و همبستگی هرچه بیشتر جهان اسلام برای گذر از دوران کنونی و حل مسائل و معضلات که وجهه و تصویر اسلام و مسلمانان را هدف قرار داده است - تاکید کردند .
وزیر امور خارجه کشورمان پس از مذاکرات خود با سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی ، این دیدار را گشایش فصل تازه ای در روابط دو کشور و در راستای استقرار صلح و امنیت بین المللی و منافع امت مسلمان توصیف کرد .
دکتر "محمد جواد ظریف " پس از این دیدار یک ساعته که روز یکشنبه انجام شد گفت :ما امیدواریم که این فصل تازه در راستای برقراری صلح و امنیت منطقه ای و جهانی و پاسداری از منافع همه ملت های مسلمان جهان فصلی ثمربخش باشد .
سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی نیز در پی این دیدار اظهار داشت : ما با آگاهی از اهمیت و حساسیت این بحران و فرصتی که برای مقابله با آن پیش رو داریم   معتقدیم که با استفاده از این فرصت مغتنم و اجتناب از اشتباهات گذشته می توانیم در مقابله با این بحران بسیارحساس به توفیق برسیم  .
وی افزود: هر دو کشور در منطقه کشورهای با نفوذی هستند و همکاری میان آنها اثرات غیرقابل انکاری در استقرار صلح و امنیت منطقه ای و جهانی خواهد داشت  . معاون دبیرکل در امور امداد و کار سازمان ملل متحد نیز روز یکشنبه با حضور در محل اقامت وزیر امور خارجه کشورمان با دکتر ظریف دیدار کرد .
معاون دبیرکل در امور امداد و کار سازمان ملل متحد در دیدار با ظریف

"پیر کرینبویل " معاون دبیرکل سازمان ملل در امور کار و امداد این سازمان در این ملاقات  ضمن تشریح فعالیت های این نهاد یاد آور شد که تلاش کارکنان این نهاد با توجه به تهاجم سبعانه اخیر نیروهای صهیونیستی به سرزمین غزه بر کمک به آوارگان و آسیب دیدگان این منطقه متمرکز شده است  .
معاون دبیرکل سازمان ملل ، ارسال کمک های بیشتر از سوی کشورها و نهادهای داوطلب امداد رسانی برای کمک به بهبود شرایط مردم غزه را مهم دانست و بر ضرورت ایجاد شرایط سیاسی لازم برای تسهیل کمک رسانی به مردم آن منطقه تاکید کرد .
 دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در این ملاقات به تشریح مواضع و اقدامات جمهوری اسلامی ایران در جریان این تهاجمات پرداخت و به گسترش هرچه بیتشر تلاش های کمیته  جنبش عدم تعهد و هماهنگی و همکاری کشور های عضو این جنبش در جهت بازسازی  ویرانی های ناشی از این تهاجم اشاره کرد .  
وی بار دیگر بر لزوم تسریع در تلاش ها برای کمک رسانی به فلسطینیان در غزه و ایجاد تسهیلات لازم برای انجام هرچه سریع تر این کمک رسانی ها تاکید کرد .
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام صریح مواضع دولت ایران در مورد مساله فلسطین ، وحدت میان گروه های مختلف فلسطینی و تشکیل یک دولت واحد و مقتدر برای مقابله با مشکلات موجود را دارای اهمیت ویژه دانست و تاکید کرد که همبستگی و وحدت میان این گروه ها مانع سلطه طلبی های بیشتر رژیم صهیونیستی خواهد شد .
وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه در دیدار با سرپرست کمیته صلیب سرخ جهانی تاکید کرد: ایران از هرگونه ابتکاری برای کمک به مردم کشورهای عراق و سوریه در این شرایط بحرانی استقبال می کند .
وزیر امور خارجه کشورمان روز یکشنبه در دیدار با سرپرست کمیته صلیب سرخ جهانی

محمدجواد ظریف در این دیدار به افزایش نگرانی ها نسبت به گسترش ترویسم و جنایات گروه های تروریستی در منطقه اشاره و آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای افزایش همکاری ها با سازمان صلیب سرخ برای کمک به ملت های عراق و سوریه را اعلام کرد .
وی تقویت همکاری های دوجانبه و سه جانبه میان جمهوری اسلامی ایران - سازمان صلیب سرخ و کشورهای عراق و سوریه برای دستیابی به این هدف را ضروری دانست  .
" پیتر مورر" نیز در این دیدار با تشریح مشکلات موجود در روند کمک رسانی  به مردم عراق بویژه در مناطق تحت نفوذ و تسلط گروه های تروریستی - ابراز علاقمندی کرد تا با افزایش این دیدارها و رایزنی ها با مسئولان جمهوری اسلامی ایران - راه های مناسب تری برای ارائه خدمات بیشتر به مردم عراق یافت شود .


دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن