تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821294023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه مدیران مدارس ابتدایی ناحیه با محوریت « نحوه اجرای طرح شهاب » برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر آموزش وپرورش ناحیه4تبریزازاجرای طرح شهاب درمدارس ناحیه خبرداد: جلسه مدیران مدارس ابتدایی ناحیه با محوریت « نحوه اجرای طرح شهاب » برگزار شد خبر گزاری پانا :مدیر آموزش وپرورش ناحیه 4 تبریز گفت : طرح شهاب ،شناسایی دانش آموزان با استعداد وبرتردر تمام مدارس باید اجرا شود .
۱۳۹۳ دوشنبه ۳۱ شهريور ساعت 09:34



به گزارش خبر گزاری پانا ،مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 تبریز در جلسه مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی مقطع ابتدایی با اشاره به انتخاب ناحیه به عنوان تنها منطقه اجرای آزمایشی طرح شهاب در استان گفت: هدف از طرح شهاب که امسال برای اولین بار در پایه های چهارم مدارس ابتدایی ناحیه اجرا خواهد شد، شناسایی و هدایت استعدادهای برتر دانش آموزان مدارس می باشد.

دکتر اکرمی برکار روی تقویت هویت دینی و ملی دانش آموزان تاکید کرده، راهنمایی های لازم را در خصوص نحوه اجرای مطلوبتر طرح شهاب ارائه داد. گفتنی است در ادامه مراسم دکتر گلشن مسئول طرح شهاب در وزارت آموزش و پرورش توضیحات لازم درباره روند اجرای طرح شهاب در سطح کشور بیان کرد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن