تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799336028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حزب الله پیش از تشکیل ائتلاف بین المللی به مبارزه با تروریسم پرداخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



نمایندگان پارلمان لبنان تأکید کردند؛
حزب الله پیش از تشکیل ائتلاف بین المللی به مبارزه با تروریسم پرداخت خبرگزاری رسا ـ نمایندگان پارلمان لبنان با تاکید براینکه این کشور نیازمند تصمیم‌گیری جدی سیاسی برای مقابله با تکفیری‌هاست، عنوان کردند مقاومت اسلامی اجازه تعدی تکفیری‌ها به شهروندان لبنانی را نمی‌دهد.




به گزارش خبرگزاری رسا، نمایندگان پارلمان لبنان در اظهار نظرهای جداگانه با محکوم کردن انفجارهای تروریستی اخیر در لبنان خواستار اتخاذ اقدامات جدی برای جلوگیری از ادامه تحرک گروه‌های تکفیری در لبنان شدند.
 
محمد رعد، نماینده و رییس فراکسیون مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به اینکه حزب الله لبنان در نبردهای القلمون و القصیر همه تلاش خود را به کار گرفت تا لبنان از گزند گروه‌های تکفیری در امان بماند، خاطرنشان کرد: باوجود جنایت‌های فراوان تکفیری‌ها، متاسفانه برخی شخصیت‌های لبنانی همچنان به توجیه فعالیت‌های تروریستی می‌پردازند.
 
وی افزود: گروه‌های تکفیری هر هفته یکی از سربازان گروگان گرفته شده را به قتل می‌رسانند تا بدین وسیله دولت و ارتش لبنان را تضعیف کرده و روحیه مردم را متزلزل کنند.
 
این نماینده پارلمان لبنان با تاکید بر اینکه نیت کشورهای غربی از مبارزه با داعش بسیار شک برانگیز است، خاطرنشان کرد: مقاومت اسلامی بیش از همگان از خطر گروه‌های تکفیری و تروریستی آگاه شد اما پس از سه سال از شروع بحران در منطقه برخی کشورهای غربی و عربی حامی تروریسم ائتلافی را تشکیل داده اند. ائتلافی که به هیچ وجه نمی‌توان ادعاهای آن در مبارزه با داعش را باور کرد.
 
مقاومت اسلامی اجازه تعدی تکفیری‌ها به مردم لبنان را نمی‌دهد
 
حسن فضل الله، نماینده پارلمان لبنان با اشاره به تاریخ پر فروغ مقاومت اسلامی در نبرد با رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: مبارزه با اشغالگری و تروریسم نبردی یکسان است که نیروهای مقاومت در سوریه و لبنان برای ایمن ساختن امت اسلامی از گزند تکفیری‌ها و رژیم صهیونیستی به آن تن داده اند.
 
وی با انتقاد از عدم اتخاذ اقدامات ضروری برای بازدارندگی از پیش روی جبهه النصره و داعش در لبنان، گفت: ارتش لبنان به تصمیمی جدی از سوی دولت نیاز دارد تا بتواند اقدامات مقتضی را برای به زانو درآوردن گروه‌های تکفیری در مرزهای شرقی لبنان به کار گیرد.
 
فضل الله افزود: توقف گفتمان تفرقه برانگیز از سوی برخی گروه‌های سیاسی و دینی و همچنین تقویت وحدت و انسجام ملی بزرگ‌ترین سلاح لبنان برای مقابله با گروه‌های تکفیری است.
 
تحرک گروه‌های تروریستی به منطقه عرسال محدود نمی‌شود
 
در همین راستا نیز علی فیاض، عضو فراکسیون مقاومت اسلامی لبنان با هشدار نسبت به تلاش تکفیری‌ها برای افزایش اقدامات خود ضد لبنان و سایر کشورهای منطقه، خاطرنشان کرد: تحرک گروه‌های تروریستی به منطقه عرسال لبنان محدود نمی‌شود بلکه این گروه‌های جنایتکار به دنبال آن هستند که با تکیه بر پدیده تندروی و تکفیری امنیت و آرامش لبنان را هدف قرار دهند.
 
وی وحدت ملی و انسجام دینی را لازمه مقابله با تروریسم عنوان کرد و گفت: لبنان توانایی عبور از مرحله خطرناک کنونی را دارد اما متاسفانه برخی تصمیم‌گیری‌های سیاسی این کشور را در برابر جریان‌های تکفیری، تروریستی متزلزل نشان داده است./983/ب902/د




۱۳۹۳/۶/۳۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن