تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799481091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح جامع حرم شهداي گمنام قم تا پايان سال ۹۴ بهره برداري مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ شهريور ۱۳۹۳ (۱۷:۱۳ب.ظ)
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان قم: طرح جامع حرم شهداي گمنام قم تا پايان سال ۹۴ بهره برداري مي‌شود مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم گفت: طرح جامع حرم شهداي گمنام و کوه خضر نبي(ع) تا پايان سال ۹۴ به بهره برداري کامل مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، احمد حسيني با تقدير از يکدلي و مديريت جهادي مجموعه مديران شهري و مسئولان استان قم در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به‌خصوص مشارکت فعال در بهسازي حرم مطهر 14 شهيد گمنام اظهار کرد: با عنايت استاندار قم و مقام عالي دولت در استان، شهردار قم و رئيس شوراي اسلامي شهر، نمايندگان مردم در مجلس، معاونت فني و مهندسي سپاه امام علي بن ابي طالب(ع)، معاونت عمراني استانداري، اداره کل راه و شهرسازي استان، فرماندار قم، فرماندهي انتظامي استان و پس از بازديد مسئولان از حرم مطهر شهداي گمنام، کارگروه فني و مهندسي زير نظر معاونت عمراني استانداري تشکيل شد.
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم افزود: نخستين مراحل اجراي طرح جامع حرم شهداي گمنام و کوه خضر نبي(ع) با نظارت و ساماندهي اين کارگروه پيگيري و عملياتي شده و با همت دلسوزانه مسئولان اجرايي استان و شهرداري قم به ويژه شهرداري منطقه چهار، با سرعت و کيفيت بالا در حال انجام است و تا پايان سال 94 به بهره برداري کامل مي رسد.
حسيني با بيان اينکه موقعيت مکاني حرم مطهر 14 شهيد گمنام به لحاظ واقع شدن در بام معنوي و حماسي قم داراي چشم انداز منحصر به فردي است، تاکيد کرد: اين مکان مقدس در همه فصول سال پذيراي خيل عظيم زائران مشتاق بوده و خواهد بود.
وي برگزاري مراسم و محافل معنوي چون دعاي عرفه، شبهاي احيا و مراسم فرهنگي هفتگي را از برنامه هاي اصلي حرم مطهر 14 شهيد گمنام برشمرد و گفت: سرويس دهي و ارائه خدمات ضروري از سوي مسئولان شهرداري بخصوص پرسنل خدوم شهرداري منطقه چهار، بر اطمينان خاطر زائران و مردم شريف استان قم نسبت به حضور در اين مکان معنوي افزوده است.
مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس استان قم تشريک مساعي و اتفاق نظر و همدلي همه مسئولان استان در بهسازي حرم مطهر 14 شهيد گمنام و تشکيل جلسات هفتگي کارگروه فني و مهندسي را از فرصت‌هاي مغتنم در استان براي اجراي يکي از بزرگترين پروژه‌هاي معنوي خاص فرهنگ ايثار و شهادت عنوان کرد و افزود: پس از سالها کم توجهي به حرم 14 شهيد گمنام، فرصت اخير در سطح بالاترين همدلي ها و حمايت ها محقق شده و ضرورت دارد اين حرکت با برکت، از تمام جهات پشتيباني و حمايت شود.
وي تصريح کرد: قطعا هر گونه اظهار نظر، پيشنهاد و هر موضوع ديگري در ارتباط با حرم مطهر 14 شهيد گمنام بايستي از طريق کارگروه فني و مهندسي مورد پيگيري واقع شود تا اين طرح عظيم بر اثر اقدامات عجولانه و اظهار نظرهاي خودسرانه متوقف و يا تعطيل نشود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن