تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803929572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیام بان کی مون در مراسم گرامیداشت روز جهانی لایه اوزن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام بان کی مون در مراسم گرامیداشت روز جهانی لایه اوزن خبرگزاری پانا: هماهنگ کننده نماینده مقیم سازمان ملل متحد در تهران با بیان اینکه پروژه اثرات احتمالی تغییر اقلیم در ایران توسط سازمان ملل در حال بررسی است، اظهار امیدواری کرد که این پروژه از سوی دولت ایران نیز حمایت شود.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 12:53



به گزارش خبرگزاری پانا، پیام دبیر کل سازمان ملل متحد به مناسبت روزجهانی اوزون توسط گری لوییس هماهنگ کننده نماینده مقیم سازمان ملل متحد در تهران در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد پروتکل مونترال قرائت شد.

در این پیام آمده است : تنها کمی بیش از ربع قرن پیش، دنیا برای جلوگیری از روند سریع تخریب لایه ازون که لایه محافظ زمین در مقابل تابش مضر فضا است ، متحد شد امروز روند ترمیم حفره ازون بخوبی در جریان است که تا چند دهه آینده این امر ممکن خواهد شد

پروتکل مونترال جهت حذف مواد مخرب لایه ازون به طور گسترده ای به عنوان یکی از موفق ترین معاهدات زیست محیطی شناخته شده است.

این پروتکل چهارچوب قانونی برای کنترل مصرف و تولید مواد مخرب لایه ازون در سطح ملی ارائه می دهد و تا کنون توسط ۱۹۷ کشور مورد پذیرش قرارگرفته است.

تحقیقات علمی اخیر اهمیت پروتکل مونترال را آشکار کرده است.بدون وجود این معاهده و توافقات مرتبط با آن ، سطح جوی مواد مخرب لایه ازون می توانست تا سال ۲۰۵۰ به ده برابر افزایش یابد. اقدامات هماهنگ باعث جلوگیری از میلیون ها مورد ابتلا به سرطان پوست شده است.

بدلیل اینکه بسیاری از مواد مخرب لایه ازون پتانسیل گرمایش جهانی بالایی برخوردارند، پروتکل مونترال در تلاش بر علیه تغییرات اقلیمی نیز نقش بسزایی داشته است.

تغییرات اقلیم در حال تاثیر گذاری بر روی جوامع، اقتصاد و بوم سامانه ها در تمام جهان است. ضروری است تا با همان همگرایی که در برخورد با خطر تخریب لایه ازون نشان دادیم، جهت کاهش تهدیدات تغییرات اقلیمی اقدام نماییم.

بیاییم ازتلاشهایمان در حفاظت از لایه ازون الهام بگیریم. پروتکل مونترال نشان داده که اقدام قاطع توسط جامعه جهانی و بخش خصوصی که جزئی از آن است، می تواند نتایج متحول کننده ای برای همگان در پی داشته باشد. بیاییم از این مورد موفق درس گرفته و آموخته های آنرا در انجام وظیفه فوری پرداختن به چالش تغییرات اقلیمی بکارگیریم.

این گزارش می افزاید، گری لوییس نماینده مقیم سازمان ملل متحد در تهران در ادامه با تاکید بر پرداختن به مسائل مربوط به تغییرات اقلیمی ، گفت: می بایست موضوع کاهش اثرات تغییرات اقلیمی و تخریب های ناشی از آن در کشور ایران پیگیری شود. وی با بیان اینکه پروژه اثرات احتمالی تغییر اقلیم در ایران توسط سازمان ملل در حال بررسی است، اظهار امیدواری کرد که این پروژه از سوی دولت ایران نیز حمایت شود. گری لوییس با بیان اینکه سیستم های اندازه گیری گرم شدن و خشک تر شدن هوا در کشور ایران را نشان می دهد، گفت: سازمان ملل متحد برای کاهش اثرات تغییر اقلیم در ایران پشتیبانی خواهد کرد. نماینده مقیم سازمان ملل متحد در تهران ، جایگزینی انرژی های نو، بیابان زدایی، افزایش قیمت آب ، جلوگیری از آلودگی هوا به ویژه از سوی کشور های همسایه را از اولویت های مهم برای کشور ایران برشمرد.

   











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن