تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798369267




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران شهرستان فارسان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



صبح امروز صورت گرفت؛
آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه خواهران شهرستان فارسان خبرگزاری رسا ـ سال تحصیلی حوزه علمیه زینبه خواهران شهرستان فارسان، صبح امروز با حضور مدیر استانی حوزه علممیه خواهران چهارمحال و بختیاری، امام جمعه فارسان، اساتید و طلاب این مدرسه به صورت رسمی، آغاز شد.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، سال تحصیلی حوزه علمیه زینبه خواهران شهرستان فارسان، صبح امروز با حضور مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، امام جمعه فارسان، اساتید و طلاب این مدرسه به صورت رسمی، آغاز شد.
 
در آیین آغاز به کار این مدرسه، حجت الاسلام یدالله رحمانی، مدیر استانی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری، ضمن تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید و همچنین روز دحوالارض، اظهار داشت: روز دحوالارض فرصت مغتنمی است تا انسان جسم و روح خود را در معرض نسیم آمرزش الهی قرار دهد تا هرچه بیشتر به خداوند متعال نزدیک شود و در پس این نزدیکی، آرامش و نشاط را به خود هدیه دهد.
 
وی همچنین به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و ضمن گرامی داشت این روزهای به یاد ماندنی، دوران دفاع مقدس را هویت ملت ایران عنوان کرد و افزود: لحظه لحظه دوران دفاع مقدس کلاس انسان شناسی است که باید همه زوایای آن برای نسل جوان بازگو شود تا آن ها بدانند این انقلاب به دست چه کسانی و با رهبری چه کسی به ثمر نشسته است.
 
امام جمعه بلداجی در ادامه با تشریح وضعیت حوزه های علمیه خواهران این استان، به فعالیت بیش از 900 طلبه خواهر در استان اشاره کرد و افزود: این تعداد طلبه خواهر، در 8 مدرسه علمیه مشغول به تحصیل هستند که یکی از مهم ترین این مدارس، مدرسه علمیه زینبه فارسان است.
 
در ادامه این مراسم، حجت الاسلام حسین جمالی زاده، امام جمعه فارسان نیز با بیان این که این شهرستان در زمینه حوزه علمیه از گذشته پیشتاز استان بوده است و این از روحیه دین مداری مردم این منطقه نشأت می گیرد، خاطرنشان کرد: وجود حوزه علمیه در هر منطقه ای باعث رشد فرهنگی آن منطقه می شود و فارسان از این جهت به خود می بالد.
 
وی با اشاره به این که امروز دشمن برای انحراف جوانان این انقلاب، از هر راهی استفاده می کند و در این بین رسالت حوزه های علمیه بسیار پررنگ تر می شود، افزود: طلاب و حوزه های علمیه نیز باید بیشتر احساس وظیفه کنند و با دغدغه مندی در جهت ترویج معارف اسلامی قدم بردارند.
 
در ادامه نیز، فاطمه امیری، مدیر حوزه علمیه زینبیه خواهران فارسان، با بیان این که این حوزه علمیه در هفتمین سال فعالیت خود قرار دارد، خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید در این حوزه علمیه 107 نفر طلبه خواهر در 7 پایه تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.
 
وی با اشاره به این که از این تعداد طلبه خواهر، 20 نفر جدید الورود هستند، خاطرنشان کرد: این طلاب پس از قبولی در امتحان کتبی و گزینش و همچنین گذراندن دوره اختیار و تثبیت جذب این حوزه علمیه شده اند.
 
در ادامه این مراسم نیز برخی از طلاب، به بیان دیدگاه ها و همچنین کمبودهای مدرس علمیه فارسان در زمینه های مختلف اشاره کردند و خواستار رفع مشکلات این مدرسه شدند.
 
گفتنی است در پایان این مراسم نیز، از عملکرد 5 طلبه موفق این حوزه علمیه در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، قرآنی، پژوهشی و ورزشی، تقدیر به عمل آمد./9457/پ202/ب




۱۳۹۳/۶/۳۰






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن