تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814704016




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار ایلام : دست معلم کلاس اولم را می بوسم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به بهانه بازگشایی مدارس/ مسئولان استان به بیان خاطرات خود پرداختند استاندار ایلام : دست معلم کلاس اولم را می بوسم خبرگزاری پانا،مهندس مروارید می گوید: درس خواندن بین دانش آموزان و ایجاد رقابت سالم بین آنها به منظور پیشرفت و موفقیت بسیار بالا است که در این راستا استان ایلام نیز از استان هایی است که از استعدادهای بالایی برخوردار است.
۱۳۹۳ يکشنبه ۳۰ شهريور ساعت 10:29



به گزارش خبرگزاری پانا؛شمارش معکوس برای شروع سال تحصیلی جدید آغاز و دانش آموزان خود را برای روزهای پر از خاطره "مهر" آماده می کنند.
از اول شهریور ماه، شور و اشتیاق دانش آموزان ایلامی برای آغاز سال تحصیلی جدید نمایان بود و این را از تهیه لباس ها و لوازم و کتاب های مدرسه شان با شور و حال خاص همراه والدین شان در مراکز عرضه نوشت افزار می توان دید.
البته در این میان حضور کلاس اولی ها نمود بیشتری به خود دارد، بطوری که اولین روز مدرسه آنها می تواند روزی بسیار پر از خاطره را برایشان رقم بزند.
روزی که تا سال های سال در خاطره تک تک دانش آموزان می ماند، خاطره ای که هم اکنون بسیاری از ما آن را به یاد داریم.
در همین رابطه گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار، بنا دارد تا به خاطره اولین روز مدرسه یکی از مسئولان استان بپردازد.
*ماجرای فرار استاندار ایلام از مدرسه
استاندار ایلام در گفتگویی به بیان خاطراتش در اولین روزهای مدرسه می پردازد.
وی در این گفتگو با استقبال گرم از مطلب فوق از ماجرای دست چپ و راست و دستخط خود برایمان گفت.
"محمدرضا مروارید" می گوید: آن موقع با شروع به کار مدارس شرایط طوری بود که دانش آموزان برعکس زمان حال خیلی علاقه نشان نمی دادند.
وی ادامه داد: یادم است که می خواستند بنده را به زور به مدرسه ببرند و من هم گریه می کردم.
استاندار ایلام ادامه می دهد: در اولین روز مدرسه و در حین حرکت به سمت دبستان، دم درب خانه یکدفعه می خواستم فرار کنم که به مدرسه نروم، مادرم پیراهنم را گرفت، پیراهن در دستش ماند و من فرار کردم.(می خندد)
نماینده عالی دولت در استان، در ادامه خاطره اش از معلم کلاس اول خود "غلامحسین زاهدی" یاد می کند.
*دست معلم کلاس اولم را می بوسم
مروارید گفت: آقای زاهدی بسیار مهربان و از معلمان نمونه بود، آن موقع من با دست چپ می نوشتم، معلمم با من کار می کرد که با دست راست بنویسم. چون اعتقاد داشت که با دست چپ بدخط می شوم.
وی عنوان کرد: هم اکنون همه کارهایم را با دست چپ انجام می دهم، ولی برای نوشتن به واسطه حرکت معلم کلاس اولم از دست راست استفاده می کنم؛ البته با دست چپ هم می توانم بنویسم ولی به همان دست راست می نویسم.
استاندار ایلام در پاسخ به این سوال که در صورت مشاهده معلم کلاس اول خود چه جمله ای را خواهد گفت، بیان کرد: البته همه ما باید قدردان زحمات معلمان خود باشیم و سعادتی بود که چند روز پیش معلم کلاس اول خود را زیارت کرده و همه ما دست معلمان را می بوسیم؛ البته معلمان خوب زیادی داشته ام ولی آقای زاهدی نمونه ای کامل از یک معلم خوب هستند که برای شاگردان خود تلاش های فراوانی کرد.
*دانش آموزان درس ها را با جدیت پیگیری کنند
این مسئول در ادامه گفت: خوشبختانه دانش آموزان استان ایلام علاقه مند به آموزش و حضور در مدرسه هستند و با ارتباطاتی که وجود دارد بخصوص قبل از مدرسه، خود گویای این موضوع است.
مروارید می گوید: درس خواندن بین دانش آموزان و ایجاد رقابت سالم بین آنها به منظور پیشرفت و موفقیت بسیار بالا است که در این راستا استان ایلام نیز از استان هایی است که از استعدادهای بالایی برخوردار است.
وی از دانش آموزان دعوت کرد تا با جدیت درس ها را پیگیری و درس های خود را به خوبی مطالع کنند.
استاندار ایلام در پایان ابراز امیدواری کرد: امیدوارم که همه این عزیزان در آینده مراحل بالاتر و رشته هایی که علاقه مند هستند را سپری تا برای نظام مثمرثمر باشند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن