تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820572430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام نتایج آزمون مرحله دوم پردیس های دانشگاهی در 20 مهرماه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > اصفهان حاج حسینی خبر داد:
اعلام نتایج آزمون مرحله دوم پردیس های دانشگاهی در 20 مهرماه
اصفهان – خبرگزاری مهر: رئیس پردیس میرداماد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه نتایج آزمون مرحله دوم پذیرش پردیس های دانشگاهی در 20 مهرماه اعلام می شود، گفت: علاوه بر دانشجویان داخلی در پردیس دانشگاه اصفهان، برای جذب دانشجویان فارغ التحصیل در خارج از کشور نیز اطلاعیه ای صادر شده است.



به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی حاج حسینی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران درباره افتتاح پردیس دانشگاه اصفهان با اشاره به اینکه این دانشگاه به صورت خود گردان اداره می‌شود، اظهار داشت: این دانشگاه بر اساس رشته‌هایی که از شورای گسترش مجوز می‌گیرد و با نیازسنجی در ارتباط با رشته‌های پر ظرفیت دانشجو می پذیرد.

وی هدف از ایجاد دانشگاه پردیس را پاسخگویی به نیاز به تحصیلات تکمیلی در کشور دانست و افزود: وزارت علوم با توجه به محدودیت های دانشگاه های دولتی برای پذیرش دانشجوی روزانه و مشکلاتی که دانشجویان خارج از کشور با آن مواجه هستند تصمیم گرفت تا پردیس‌های دانشگاهی را به صورت خود گردان ایجا دو شرایط پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی را ایجاد کند.

رئیس پردیس میرداماد دانشگاه اصفهان با اشاره به راه اندازی پردیس دانشگاه اصفهان بیان داشت: دانشگاه اصفهان در سال 92 از شورای گسترش مجوز پردیس را گرفته و در 17 گرایش در ارشد و 7 گرایش در دکتری دانشجو پذیرفته و امسال نیز 10 گرایش جدید در دکتری و 6 گرایش جدید در ارشد اضافه شده است.

افزایش رشته های مقطع کارشناسی ارشد و دکترای پردیس دانشگاه اصفهان به 100

وی ادامه داد: همچنین این دانشگاه در علوم انسانی و پایه در  8 رشته و 11 گرایش دانشجو می‌پذیرد و برای 25 گرایش در دکترا و 34 گرایش ارشد در خواست  پذیرش دادیم که در صورت تایید، این تعداد به 60 رشته برای ارشد و 40 رشته در دکتری افزایش پیدا می کند.

حاج حسینی با اشاره به اینکه موافقت پذیرش دانشجویان تبعه خارجی را نیز کسب کرده ایم، افزود: برای جذب دانشجویان فارغ التحصیل در خارج از کشور اطلاعیه ای صادر شده است که برای نیم سال تحصیلی بعد می‌توانند درخواست پذیرش در این دانشگاه را بدهند.

وی اضافه کرد: سیاست وزارت خانه این بوده که پردیس‌ها به صورت آزمون متمرکز دانشجو بگیرند و بر این اساس آزمون مرحله دوم در 20 شهریور برگزار شده و نتایج آن تا 20 مهر اعلام می‌شود.

رئیس پردیس میرداماد دانشگاه اصفهان با بیان اینکه نام میرداماد بر اساس پیشنهاد هیئت امنای این دانشگاه انتخاب شده است و ابراز داشت: دانشگاه پردیس وابسته به دانشگاه اصفهان است و در مدرک نیز پردیس دانشگاه اصفهان قید می شود.

وی با اشاره به اینکه 10  تا 20 درصد از درآمد دانشگاه پردیس به دانشگاه اصفهان تعلق می‌گیرد، ادامه داد: اعضای هیئت علمی پردیس همان اعضای هیئت علمی دانشگاه اصفهان هستند و در موارد خاص که پردیس نتواند اساتید خود را از دانشگاه اصفهان استاد تامین کند می‌تواند از دانشگاه‌های دیگر نیز استاد بپذیرند.


۱۳۹۳/۶/۲۹ - ۱۵:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن