تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813365634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث خدمات زيربنايي مسکن مهر از اهداف مهم دولت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۱۸ب.ظ)
قائم مقام وزير در طرح مسکن مهر: بحث خدمات زيربنايي مسکن مهر از اهداف مهم دولت است قائم مقام وزير در طرح مسکن مهر در دومين نشست شوراي مسکن استان همدان بيان کرد: هم اکنون بحث خدمات زيربنايي مسکن مهر از اهداف مهم دولت است.
به گزارش خبرگزاري موج، قائم مقام وزير در طرح مسکن مهر در دومين نشست شوراي مسکن استان همدان بيان کرد: هم اکنون بحث خدمات زيربنايي مسکن مهر از اهداف مهم دولت است.
احمد اصغري مهرآبادي با بيان اين خبر عنوان کرد: 700 هزار واحد در سطح کشور براي تحويل به متقاضيان منتظر انجام خدمات زيربنايي است.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر در ادامه افزود: در رابطه با خدمات زيربنايي 36 نشست کارگروه تشکيل شده و قرار بر اين شده که هزار ميليارد تومان تا پايان نيمه اول و هزار ميليارد تومان تا پايان نيمه دوم تخصيص يابد.
وي به ارائه گزارشي در خصوص وضعيت مسکن مهر پرداخته و گفت: از دو ميليون و 300 هزار واحد در سطح کشور، يک ميليون و 180 واحد افتتاح شده و 86 هزار واحد نيز آماده بهره برداري است .
مهرآبادي در رابطه با وضعيت مسکن مهراستان درمقايسه با استان هاي ديگر اظهار کرد: مشکلات استان همدان نسبت به استان هاي ديگر بسيار کمتر، کيفيت ساخت بهتر و مکان يابي اين مساکن نيز در داخل شهر بوده که اين موضوع قابل تقدير است.
وي يادآورشد: سياست اين دولت تامين آسايش مردم در اين مساکن با کمک تمامي دستگاه هاست.
قائم مقام وزير راه و شهرسازي در طرح مسکن مهر در رابطه با تسهيلات بانکي گفت: با تصويب افزايش وام از 25 ميليون به 30 ميليون تومان، ساخت پروژه سرعت گرفته و عمده پروژه ها تا پايان سال به اتمام خواهد رسيد.
مهرآبادي در ادامه تصريح کرد: تمامي پروژه هايي که زير 25 ميليون وام دريافت کردند بايد افزايش وام تا سقف 25 ميليون تومان داشته باشند.
وي اعلام کرد: سود اين تسهيلات نيز براي مراکز استان چهار درصد و براي شهرستان ها هفت درصد لحاظ شود.
وي همچنين يادآورشد: فروش اقساطي براي اين وزارتخانه در اولويت بوده و بايد قبل از تحويل واحد فروش اقساطي صورت گيرد تا بتوانيم از اين پول در پروژه ها استفاده کنيم.
استاندار همدان نيز در اين نشست عنوان کرد: حضور مهندس مهرآبادي در اين برهه راهگشاي پاره اي از مشکلات خواهد بود. محمد ناصر نيکبخت افزود: بحث مسکن مهر بنا به دلايلي ايجاد نارضايتي کرده و تبديل به مطالبات اجتماعي مردم شده است.
وي به اهميت به ثمر نشاندن اين طرح اشاره و بيان کرد: طرح مسکن مهر را نميشود به فردا موکول کرد به خصوص مسکني که متقاضيان، افراد و شرکت ها در آن مستقر شدند و يا در انتظار استقرار هستند.
وي تصريح کرد: بايد هر چه سريع تر مشکلات پيش آمده را حل کنيم و موجبات نگراني مردم نشويم.
نيکبخت در پايان خاطرنشان ساخت: اميدواريم با تعامل خوب دولت تدبير و اميد ،همچنين حمايت مردم اين طرح را به سرانجام رسانده و باعث رضايت خداوند و مردم شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن