تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات زیربنایی ظلم به مردم است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: تحویل واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات زیربنایی ظلم به مردم است همدان - ایرنا - مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح های مسکن مهر گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر فاقد امکانات زیر بنایی ظلم بزرگی در حق متقاضیان است.


به گزارش ایرنا "احمد اصغری مهرآبادی" روز چهارشنبه در نشست اعضای شورای تامین مسکن استان همدان افزود: مردم باید هنگام مستقر شدن در واحدهای مسکن مهراحساس آسایش کنند.
وی اضافه کرد: متولیان مسکن مهر هیچ واحد فاقد امکانات زیر بنایی را نباید تحویل متقاضیان بدهند و افراد مستقر در مساکن مهر باید از نظر خدمات زیر بنایی در تنگنا قرار نگیرند.
مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح های مسکن مهر اظهار کرد: برای تامین خدمات زیربنایی طرح های مسکن مهر در کشور 56 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که مقرر شد امسال 20 هزار میلیارد ریال اعتبار برای خدمات زیر بنایی پرداخت شود که در صورت تزریق این اعتبار مشکل برق و آب 320 هزار واحد رفع می شود.
وی با ذکر اینکه دو میلیون و 320 هزار واحد مسکن در قالب طرح مسکن مهر در کشور ساخته شد گفت: عملیات اجرایی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در کشور به اتمام رسیده که یک میلیون و 180 هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.
وی اضافه کرد: 86 هزار واحد مسکن مهر در کشور آماده تحویل به متقاضیان است که طبق بررسی های صورت گرفته در مجموعه طرح های مسکن مهر در کشور 82 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
وی اجرای طرح مسکن مهر را هدفی مقدس برشمرد و گفت: ناتوانی در اجرای این طرح را نباید ضعف دولت دانست بلکه کارشناسان زیر مجموعه باید در این زمینه پاسخگو باشند.
وی اظهار کرد: برای تامین زمین مورد نیاز برای اجرای طرح مسکن مهر ابتدا متکی به زمین های دولتی شده ولی به علت کمبود زمین در برخی استانها با مصوبه شورای شهرسازی و معماری وارد حریم شهری شدیم.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح های مسکن مهر گفت: توان فنی کارشناسان شهرسازی در برابر طرحی به عظمت مسکن مهر بسیار پایین بود ولی با این وجود طرحی به این بزرگی به طور حتم مشکلاتی هم دارد که باید با تدبیر آن را حل کرد.
مهرآبادی تصریح کرد: زمان اجرای طرح مسکن مهر برخی بر این باور بودند که متقاضیان بعد از ساکن شدن در واحد مسکونی اقساط بانکی را پرداخت نمی کنند در حالیکه 40 هزار میلیارد ریال اقساط داریم.
وی با بیان اینکه امسال 700 هزار واحد فروش اقساطی می شوند بیان کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری دولت مصمم به رفع مشکلات و موانع پیش روی مسکن مهر است.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از موافقت شورای پول و اعتبار از افزایش تسهیلات بانکی خبر داد و یادآوری کرد: سقف تسهیلات از 250 میلیون ریال به 300 میلیون ریال افزایش می یابد.
وی با ذکر اینکه احداث مدرسه، مسجد، کلانتری و درمانگاه در مساکن مهر نیازمند 50 هزار میلیارد اعتبار است گفت: مساکن مهر کشور نیازمند 340 کلانتری، 850 مسجد، 280 باب مدرسه است.
7525/576


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن