تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب شود و غمش از بين برود بايد گره از كار گرفتارى باز كند....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803749562




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش ایران در ریشه‌کن کردن تروریسم در عرصه بین‌الملل عملی و بنیادین است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اسدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
تلاش ایران در ریشه‌کن کردن تروریسم در عرصه بین‌الملل عملی و بنیادین است
یک کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل گفت: پیشتازی ایران در مبارزه با تروریست و شرارت سازمان یافته بر کسی پوشیده نیست و مساعی ایران برای ریشه کنی تروریسم، عملی و بنیادین است.



"عباس اسدی "در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نقش ایران در مبارزه با تروریسم بین‌الملل اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم بین‌الملل نقش مهمی ایفا می‌کند و برخلاف غرب و آمریکا که فقط در حد حرف و سخن با این پدیده شوم و مظاهر آن مبارزه می‌کنند مساعی ایران برای ریشه کنی تروریسم، عملی و بنیادین  است.

این کارشناس ارشد حقوق بین‌الملل با اشاره به تلاش‌ها و تصمیم‌های ایران اسلامی در مبارزه با تروریسم در سطح جهانی تصریح کرد: تلاش‌های کشورمان موجب تثبیت اوضاع منطقه خلیج فارس و دریای خزر و جلوگیری از بروز مناقشه در این منطقه بسیار مهم و حساس جهان شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ‌گاه نمی‌توان نقش ایران در حفظ ثبات در منطقه خاورمیانه را انکار کرد، گفت: در این راستا تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران و به ویژه رهبری نظام برای دور نگه داشتن نیروهای نظامی بیگانه موثر بود و غرب از طریق فعالیت‌های تروریستی گروه‌هایی که به کمک سازمان‌های اطلاعاتی این کشورها اداره می‌شود سعی دارد در منطقه خاورمیانه حضور نظامی داشته باشد.

وی تصریح کرد: ایران با درک این توطئه غرب به مبارزه بی‌امان با تروریست‌ها و رایزنی در سطح منطقه می‌پردازد و این اقدامات کشورمان الگویی برای کشورهای دیگر در سطح بین‌المللی است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: ایران در مبارزه با تروریست ید طولانی دارد و فتوای رهبر انقلاب مبنی بر حرام بودن تولید و انبار سلاح‌ها هسته‌ای مهر پایانی بر بحث حمایت ایران از تروریست در سطح بین‌المللی است.

اسدی با اشاره به "قاعده نفی سبیل" تاکید کرد: قاعده نفی سبیل این است که خداوند در قوانین شریعت هیچ گونه راه نفوذ و تسلط کفار بر مسلمین را باز نگذاشته و این اصل یکی از اصول مهم حاکم بر مناسبات اسلامی است.

وی ادامه داد: آنچه امروز به عنوان جریان تکفیری یاد می‌شود در جریان تروریستی داعش نمود پیدا کرده و ساخته و پرداخته سرویس‌های امنیتی و جاسوسی آمریکا، انگلیس و به ویژه رژیم صهیونیستی است که اکنون از دست پرورده خود احساس خسارت می‌کنند.

این کارشناس حقوق بین‌الملل ادامه داد: آیا با این شرایط می‌توان به ادعای غربی‌ها مبنی بر مبارزه با تروریست اعتماد کرده و بر اساس این ادعا با آنها همکاری کنیم؟

وی تصریح کرد: پیشتازی ایران در مبارزه با تروریست و شرارت سازمان یافته بر کسی پوشیده نیست و جمهوری اسلامی ایران در این مسیر با پرداخت هزینه‌های قابل ملاحظه مادی و معنوی بسیاری همراه بوده است که مورد اجماع و پذیرش جامعه جهانی است.

اسدی در پایان خاطرنشان کرد: تلاش مشکوک و غیرشفاف آمریکا برای ایجاد ائتلاف ضدتروریسم با همراهی برخی کشورهای منطقه که خود از تامین کنندگان اصلی تروریست‌ها بوده‌اند اقدامی در مسیر انحراف افکار عمومی جهانی نسبت به نقش محوری این کشور و حامیان آن در ایجاد، تجهیز و توسعه گروه‌های تروریستی است.

انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن