تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820359422




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موافقت انقلابیون یمن با آتش بس


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: موافقت انقلابیون یمن با آتش بس


نیروهای مردمی و انصارالله کنترل منطقه نظامی «تپه الصادق» در شمال صنعا را به دست گرفتند و خیابان «الستین» که محل اقامت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن در آن قرار دارد، شاهد درگیری با سلاح های سنگین و نیمه سنگین است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، خبرگزاری فرانس پرس در خبری فوری از موافقت انقلابیون یمن با آتش بس خبرداد، ولی به جزئیات بیشتر از این خبر اشاره نکرد. درگیری های بیست و چهار ساعت گذشته در یمن بین نیروهای رژیم حاکم و انقلابیون که به تصرف برخی پایگاه های نظامی این کشور به دست  انقلابیون انصار الله منجر شد، و بیش از 120 کشته بر جای گذاشت. درگیری ها 24 ساعت گذشته با حملات ارتش  یمن به تجمع انقلابیون پس از هشدار سفیر آمریکا آغاز شد. این درگیری ها تاکنون دهها کشته و زخمی بر جا گذاشته است. پس از دستور کشتار، انقلابیون هم تحرکات خود را تشدید کردند. کمیته عالی امنیتی یمن پنجشنبه شب به حوثی ها ( انصار الله ) هشدار داد و از آنان خواست مناطق و ساختمان هایی را که در صنعا پایتخت اشغال کرده اند تخلیه کنند. این کمیته از حوثی ها خواست به چادرهای تحصن خود بازگردند و در صورتی که این کار را انجام ندهند به زودی تدابیر لازم برای بازپس گیری این مناطق و ساختمان ها اتخاذ می شود.

انقلابیون به چندین مرکز امنیتی و ارتش در محله شملان و خیابان الستین یورش برده و آن ها را تصرف کردند.
آتش بس انقلابیون یمن
براساس گزارش ها، نیروهای مردمی و انصارالله کنترل منطقه نظامی «تپه الصادق» در شمال صنعا را به دست گرفتند و خیابان «الستین» که محل اقامت عبدربه منصور هادی رئیس جمهور یمن در آن قرار دارد، شاهد درگیری با سلاح های سنگین و نیمه سنگین است.

خبرگزاری رسمی یمن نیز گزارش داد که پیشروی گروه انصار الله در مناطق شمالی صنعا عبدربه منصور هادی، رئیس جمهور را وادار کرد، نشست کمیسیون عالی نظامی را برای بررسی  اوضاع  خواستار شود.

در همین حال جمال بن عمر، فرستاده سازمان ملل متحد برای یمن پنجشنبه شب مذاکرات جدیدی با عبدالمالک حوثی رهبر  شیعیان حوثی و انصار الله در صعده در شمال این کشور انجام داد.
دانلود  

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن