تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803755180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی مدعیان راه امام با تحریف سخنان ایشان به دنبال گمراه کردن مردم هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



حجت الاسلام روحانی:
برخی مدعیان راه امام با تحریف سخنان ایشان به دنبال گمراه کردن مردم هستند خبرگزاری رسا ـ رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران گفت: کسانی که خودخواه هستند خطرشان از تجزیه‌طلب‌ها و صهیونیست‌ها و برخی دشمنان اسلام به مراتب بیشتر است و آنهایی که با چهره یاران امام(ره) به میدان آمدند و می‌خواهند با تحریف سخنان امام(ره) مردم را گمراه کنند.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی رییس بنیاد تاریخ‌ پژوهی ایران در گردهمایی فرزندان روح‌الله که صبح امروزدر لانه جاسوسی برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) ملتی را که با بصیرت عمل می کند را از بمب قویتر می دانستند.
وی بیان داشت: امام خمینی(ره) برای اینکه در انقلاب اسلامی به نتیجه برسیم پیشنهاد عمده ای در این خصوص ارائه دادند  و آن این بود که نامه‌های اعتراض‌آمیزی که به شاه، دولت و دربار نوشته می‌شد باید منتشر و در اختیار مردم قرار گیرد تا ملت نسبت به  وضع موجود مطلع شوند.
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران افزود: امام خمینی(ره) همواره می‌فرمودند که مراجع باید با مردم حرف بزنند و در شرایط خاص نیز با مردم مشورت کنند و این در حالی بود که خود امام(ره) در هر فرصتی که می‌توانستند با مردم گفتگو  می‌کردند.
حجت الاسلام روحانی در ادامه خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) در آغاز نهضت سخنرانی های متعددی داشتند که البته این سخنرانی ها مخالفانی نیز داشت که این مخالفت ها مبت=نی بر این بود که یک مرجع تقلید نباید به این اندازه حرف بزند و جواب امام (ره) در مقابل آنها این بود که هنوز خطبه‌های من از پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع) بیشتر نشده است.
وی افزود: امام خمینی(ره) بر این مسأله تأکید داشتند که علما را فرا بخوانید که برای مردم تبیین کنند که رژیم پهلوی چه نقشه‌های شومی در سر دارد و امام (ره) با این برنامه ملتی را به صحنه وارد کرد که دارای بصیرت و فداکاری بودند.
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران تصریح کرد: کاری که ملت ایران در قبال رژیم پهلوی انجام داد یک بمب هم نمی‌توانست انجام دهد بنابراین امام خمینی(ره) ملتی ساخت که از بمب قوی‌تر بود و توانست رزیم پهلوی را به طور جدی ریشه‌کن کند.
حجت الاسلام روحانی بیان داشت: امام خمینی(ره) به اسلام ناب محمدی(ص) تکیه کرده بود نه به اسلام متهجرانه و روشنفکرانه و در طول تاریخ کمتر کسی بود که مانند امام خمینی(ره) اسلام را در همه ابعاد شناخته و به کار گرفته باشد.
وی افزود: از زمان آغاز نهضت امام خمینی(ره) به غیر از رژیم پهلوی همه جناح‌ها با ایشان مقابله می‌کردند ولی امام(ره) علیرغم هجوم همه جانبه‌ای که به نهضت می‌شد توانست به نتیجه ای مثبت دست یابد  و مردم دیدند که شخصیتی به میدان آمده که حرفی تازه برای گفتن دارد که در این خصوص مردم نیز به امام(ره) پیوستند.
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران تأکید کرد: امام خمینی(ره) دراردیبهشت 1342 نخستین تظاهراتی که با نام امام خمینی(ره) شکل گرفت از سوی دانشجویان بود که این تحول فقط ظرف مدت چند ماه شکل گرفت.
وی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های مهم امام خمینی(ره) اعلام شعار نه شرقی نه غربی بود آن زمان برای همه سیاست‌مردان و روشنفکران و حتی مردم کوچه و بازار جا افتاده بود که بدون اتکا به یک قدرت خارجی نمی‌توان با یک دیکتاتور خون‌آشام مبارزه کرد چرا که برای مبارزه با دیکتاتور نیاز به یک به یک قدرت خارجی است.
رئیس بنیاد تاریخ‌ پژوهی گفت: امروز هم برای برخی از کشورها بسیار سخت است که باور کنند ما بدون حمایت هیچ قدرت خارجی توانستیم انقلاب کنیم.
حجت الاسلام روحانی گفت: تکلیف‌محوری یکی از ویژگی‌های بارز امام خمینی(ره) بود؛ ایشان نتیجه‌محور نبودند و می‌فرمودند امروز وظیفه ماست که با ظالم مبارزه کنیم و اینکه به تکلیفمان عمل کرده باشیم بزرگترین پیروزی محسوب می شود.
وی افزود: امام خمینی(ره) از زمانی که نهضت را آغاز کردند از مقاومت دست نکشیدند ولی آن زمان بسیاری از نزدیکان و یاران امام خمینی(ره) نا امید شدند اما در این میان امام(ره) هیچ گاه ناامید نشدند.
رئیس بنیاد تاریخ‌ پژوهی ایران بیان داشت:امروز بزرگترین فاجعه و مصیبت ما همین بحث مقاومت است و چنانچه نتوانیم این ویژگی مهم امام(ره) را سرلوحه کار خود قرار دهیم  به طور قطع به سرنوشت بدی دچار خواهیم شد.
وی گفت: افرادی که در روزهای قدیم یار امام خمینی(ره) بودند و امروز منافق شدند یا در مقابل امام(ره) و رهبر انقلاب قرار گرفتند نتوانستند به این ویژگی امام خمینی(ره) دست یابند.
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران تصریح کرد: امام خمینی(ره) در دو جبهه شیطان بزرگ و شیطان نفس مبارزه می‌کردند و قبل از اینکه شیطان بزرگ را شکست دهند شیطان نفس را شکست داده بودند.
حجت الاسلام روحانی گفت: کسانی که می‌خواهند راه امام(ره) را تداوم بخشند اگر امروز نتوانند موفقیتی در این زمینه کسب کنند و در راه او قدم بردارند به سرنوشت کسانی دچار خواهند شد که خط امام(ره) را به بازی گرفته‌اند.
وی ادامه داد: کسانی که خودخواه هستند خطرشان از تجزیه‌طلب‌ها و صهیونیست‌ها و برخی دشمنان اسلام به مراتب بیشتر است و آنهایی که با چهره یاران امام(ره) به میدان آمدند و می‌خواهند با تحریف سخنان امام(ره) مردم را گمراه کنند.
رییس بنیاد تاریخ پژوهی ایران اظهار داشت: باید مشکلات را تحمل کرد اگر مردم بخواهند استقلال داشته باشند باید در برابر مشکلات مقاومت کنند و این در حالی است که مشکلات اقتصادی و تورم به وجود آمده 90درصد به دلیل  بی‌تدبیری دولتمردان است و تنها 10درصد آن به خاطر تحریم‌ها ایجاد شده است./806/پ202/ج 




۱۳۹۳/۶/۲۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن