تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798579887




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نتیجه دفاع مقدس بدون عوامل معنوی و فرهنگی چیز دیگری می شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرمانده ارشد نظامی ارتش درفارس : نتیجه دفاع مقدس بدون عوامل معنوی و فرهنگی چیز دیگری می شد شیراز- ایرنا- فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلیویه و بویراحمد، با اشاره به نقش اساسی و تعیین کننده عوامل معنوی و فرهنگی در پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ هشت ساله گفت: بی شک نتیجه دفاع مقدس منهای این عوامل تاثیرگذار سرنوشت دیگری پیدا می کرد.


امیر سرتیپ حسین محمدی، پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن یادآوری 31 شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس افزود: عوامل پیروزی در سطح ملی منوط به فراهم آوردن عوامل مادی، معنوی و فرهنگی است که در مجموع بیانگر توان یک ملت در برابر دشمنان است.
وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس هرچند رژیم بعث عراق با پشتیبانی قدرت های برتر نظامی جهان و بسیاری از کشورهای منطقه از لحاظ توان و قدرت مادی نسبت به ما برتری داشت اما توان معنوی و فرهنگی جمهوری اسلامی به مراتب بیشتر بود.
سرتیپ محمدی اظهار کرد: در 200 سال اخیر، کشور ما شاهد جنگ های گوناگون و هجوم بیگانگان بوده است که برغم مقاومت فرزندان این مرز و بوم در برابر دشمنان، در هر جنگ یا بخشی از خاک کشور جدا شده و یا مجبور شده ایم که امتیازات سیاسی و اقتصادی بزرگی به دشمنان بدهیم در حالی که دوران دفاع مقدس به عنوان یک سند افتخار برای ملت بزرگ ایران به ثبت رسید.
وی گفت: حماسه جاوید و به یاد ماندنی هشت سال دفاع مقدس افسانه شکست ناپذیری قدرت های استکباری قرن حاضر را باطل کرد و برتری مطلق ایمان و اراده ملت شهی پرور ما را بر همه قدرت های شیطانی به اثبات رساند.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلیویه و بویراحمد تصریح کرد: هرچند آغاز جنگ و حوادث آن همراه با تلخی بسیاری بود، اما این تلخی، شیرینی هایی مانند استقلال، عزت، اقتدار، خودکفایی، همسبتگی و انسجام ملی، ظهور و رشد روحیه استقامت و وحدت و پایداری در تمامی سطوح جامعه را نیز به دنبال داشت.
سرتیپ محمدی افزود: ما در دوران دفاع مقدس با قدرت خلاقیت و نوآوری و پیروی از فرهنگ عاشورایی و اطاعت صادقانه از امام راحل و رهبر خویش، تحریم های بین المللی را بی اثر کردیم و در جنگی نیابتی در برابر تمام قدرت های جهانی حامی رژیم بعث ایستادگی کردیم و در در انتها نیز دشمن را مجبور به عقبت نشینی کرده ایم.
وی ادامه داد: این پیروزی و موفقیت بزرگ ملت ایران، درسی جاودانه برای تمام ملت های آزاده و نسل های آینده است که بدانند و آگاه باشند که ملتی که شهادت داد اسارت ندارد.
امیر محمدی، در خصوص نقش ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس افزود: ارتش با تقدیم 48 هزار شهید و بیش از 270هزار جانباز، کارنامه بسیار درخشانی در خلق حماسه بزرگهشت سال دفاع مقدس داشته و همواره در شرایط بحرانی از هیچ کوشش و تلاشی برای اعتلای میهن اسلامی دریغ نکرده است.
فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان های فارس و کهگیلیویه و بویراحمد اضافه کرد: امروز نیروهای مسلح ما در سایه رهنمودها و فرمایش های رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا در اوج آمادگی دفاعی قرار دارند و موفق شده ایم صنعت دفاع خود را بومی سازی کنیم و به خودکفایی برسیم که این علاوه بر افزایش غرور ملی، ضریب امنیت کشور را هم افزایش می دهد.
وی، در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس هم گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تجلیل از رزمندگان و سربازان دوران دفاع مقدس، غبار روبی و گلباران مزار شهدا، اجرای مسابقات فرهنگی و ورزشی، برپایی نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح و اجرای مرایم سان و رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس از مهمترین این برنامه ها است.
31 شهریور در تقویم رسمی برابر با سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و آغاز هفته دفاع مقدس است.ک/3
678 /675


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن