تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر خداوند بوسیله تو یک نفر را هدایت کند برای تو بهتر است از دنیا و هر آنچه د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820308513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشت سیب زمینی و پیاز طرح استمرار در جیرفت آغاز شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کشت سیب زمینی و پیاز طرح استمرار در جیرفت آغاز شد جیرفت - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت گفت: کشت سیب زمینی و پیاز طرح استمرار در جیرفت از نیمه دوم شهریور آغاز شده است و تا پایان مهر ادامه دارد.


به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جیرفت محمدعلی سیفی افزود: تاکنون حدود 200 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان به کشت پیاز اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: با توجه به سطوح ابلاغی شهرستان جیرفت پیش بینی می شود تا پایان فصل کشت حدود یکهزار و 500 هکتار از اراضی شهرستان به کشت سیب زمینی و یکهزار و 200 هکتار به کشت پیاز اختصاص یابد.
وی به کشاورزان توصیه کرد با مراجعه به کارشناسان مراکز خدمات مربوط و مشاوره در خصوص کشت محصولات زمستانه، با رعایت مسایل تناوب زراعی، تنوع کشت و رعایت اصول فنی، کشاورزی اصولی و اقتصادی را در منطقه ترویج دهند.
مدیر جهاد کشاورزی جیرفت گفت: از هر هکتار سیب زمینی طرح استمرار 30 تن و از هر هکتار پیاز 60 تن محصول برداشت و پیش بینی می شود امسال بیش از 45 هزار تن سیب زمینی و بیش از 70 هزار تن پیاز در شهرستان تولید و به بازارهای مصرف عرضه شود.
وی افزود: عمده ارقام کشت سیب زمینی در شهرستان جیرفت شامل رقم سانته و کشت پیاز شامل ارقام پریماورا و نانهنز می باشد.ک/1
7444/8154


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن