تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813235834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادی 90 زندانی مالی از زندان های استان اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آزادی 90 زندانی مالی از زندان های استان اردبیل اردبیل - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه استان اردبیل گفت: نیمه اول امسال با کمک مردم نیک اندیش 90 زندانی جرایم مالی غیرعمد از زندان های این استان آزاد شدند.


مسعود انزابی روز پنجشنبه در جشن آزادی تعدادی از زندانیان مالی زندان خلخال افزود: برای آزادی این زندانیان 28 میلیارد و 500 میلیون ریال از سوی ستاد دیه استان پرداخت شده است.
وی گفت: پرونده 83 زندان مالی نیز در ستاد دیه استان برای آزادی از زندان بررسی شده و به محض دریافت کمک های مالی ستاد دیه کشور زمینه لازم برای آزادی آنها فراهم خواهد شد.
وی بیان کرد: در حالی که میزان کمک های مالی جمع آوری شده از مردم استان در جشن های گلریزان سال گذشته دو میلیارد و 220 میلیون ریال بود این میزان در جشن گلریزان امسال به چهار میلیارد ریال افزایش یافته که در مقایسه با سال گذشته حدود 50 درصد افزایش نشان می دهد.
وی اظهار کرد: جشن گلریران مختص ایام ماه مبارک رمضان و روز خاصی نبوده و هر روز که جشنی با عنون آزادی زندانیان مالی در زندان های استان برگزار می شود جشن گلریزان و حاصل کمک های انساندوستانه مردم خیر مناطق مختلف استان است.
وی افزود: با پرداخت 350 میلیون ریال از محل کمک های جمع آوری شده جشن گلریزان در خلخال امروز 11 زندانی مالی این زندان آزاد شدند.
انزابی گفت: مجموع بدهی این افراد یک میلیارد و 400 میلیون ریال بود که بخشی از این بدهی با تلاش اعضای ستاد یاوران دیه شهرستان خلخال از شاکیان گذشت شده ، بخشی به صورت تسهیلات بانکی بدون سود با چهار درصد کارمزد بانکی به زندانیان مالی پرداخت و بخش دیگری نیز با استفاده از توان مالی خود و یا خانواده زندانیان تامین شده است.
وی با بیان این که پیش از این نیز پنج زندانی زندان خلخال با استفاده از کمک های خیرین خلخال از زندان آزاد شده اند از فراهم شدن زمینه آزادی سه زندانی مالی در روزهای آینده خبرداد.
وی گفت: با آزادی این سه نفر مجموع زندانیان مالی آزاد شده زندان خلخال به 19 نفر در سال جاری خواهد رسید.
به گزارش ایرنا ، رییس دادگستری خلخال نیز در این آیین با قدردانی از تلاش اعضای یاوران ستاد دیه و مردم خیر خلخال در کمک های مالی برای آزادی زندانیان مالی از کمک 450 میلیون ریالی مردم خلخال در جشن گلریزان امسال به این امر خیر خبر داد.
علی رمضان پور افزود: ظرفیت اسمی زندان خلخال 60 نفر است ولی به علت محدودیت جا کار طبقه بندی زندانیان در این زندان امکان پذیر نیست.
وی گفت: اهمیت آزادی زندانیان مالی جرایم غیرعمد از زندان خلخال با توجه به نگهداری آنها در کنار مجرمان خطرناک کیفری بیش از سایر زندان ها است.
مطلب صادقلو رییس زندان خلخال نیز در این مراسم از فراهم شدن زمینه آزادی 20 زندانی مالی با بدهی زیر 60 میلیون ریال از زندان خلخال در آینده نزدیک خبر داد.
در این مراسم مسوولان و خیرین حاضر در مراسم با اهدای شاخه گلی 11 زندانی مالی زندان خلخال را آزاد و روانه خانه خود کردند.
7119/594/530


27/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن