تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798659378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت باید در خدمت گره گشایی از جامعه باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: صنعت باید در خدمت گره گشایی از جامعه باشد
کد خبر: ۴۳۵۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰ - 17 September 2014




 مبحث اشتغال زایی در ایران به نوعی راز و مرز تبدیل شده است که هر چقدر به آن اندیشیده می شود راه ها بسته تر به نظر می رسد. اشتغال به کار شاید مهمترین بخش زندگی ماست. بزرگترین دغدغه مردان اشتغال است و امروزه همانطور که می بینیم دغدغه بسیاری ا ز بانوان نیز اشتغال و کار بیرون از خانه برای استقلال و تامین منابع مالی است.


اشتغال در صورتی رخ می‌دهد که تولیدی انجام شود و برای راه افتادن فرآیند تولید، نیاز به سرمایه است. اینکه همواره شاهد آن هستیم که در کشور‌های در حال توسعه و کمتر توسعه یافته، میزان بیکاری بیشتر است، به آن علت است که سرمایه‌ای وجود ندارد که به ازای آن بتوان نیروی کاری را استخدام کرد و تولید را افزایش داد و به رشد اقتصادی بالاتر رسید.


کمبود انباشت سرمایه کلید اصلی بیکاری و در جا زدن اقتصاد است. اگر می‌خواهیم اشتغالی پایدار را برای اقتصاد خود به ارمغان آوریم، چاره‌ای جز تولید نداریم و تولید بدون سرمایه محقق نمی‌شود.


در حالی که آمار نشان می‌دهد که ابزار تحصیل بیشتر برای به تعویق افتادن ورود جوانان به بازار نیروی کار آرام‌آرام دارد رنگ می‌بازد، آمار نشان می‌دهد که روند تشکیل سرمایه ثابت خالص نیز در ایران نزولی است؛ به این معنا که استهلاک بیش از سرمایه‌گذاری است و به این شکل کمتر اقتصاددانی را می‌توان سراغ آورد که باور داشته باشد در شرایط فعلی بتوان به راحتی برای عرضه‌کنندگان نیروی کار، اشتغالزایی کرد.


تقاضای نیروی کار از سوی کارفرمایان صورت می‌گیرد و در اقتصادی که از تب و تاب افتاده است، این تقاضا هر روز کوچک و کوچک‌تر می‌شود.


اما راه چاره در دست مدیران و افرادی است که می توانند با کمی تدبیر روش موثری برای اشتغال زایی ایجاد نمایند. انتظار برای آنکه دولت برای جوانان ایجاد اشتغال نماید البته بی انصافی نیست اما حد انصاف را زمانی رعایت کرده ایم که در صورت توانایی خود نیز تلاش کنیم و منتظر اقدام صرفا دولت نباشیم. برای راه اندازی صنعت چه کوچک و چه بزرگ امکاناتی مورد نیز است و این امر بر کسی پوشیده نیست. اما بی تعارف باید گفت بسیاری از افراد جامعه سرمایه هایی دارند که به جای استفاده از آنها در صنعت ترجیح می دهند در گاوصندق ها یا سرمایه گذاری های پر سود موسسات نگهداری کنند.


البته این نیز به نوعی چرخش سرمایه محسوب می شود اما آیا بهنتر نیست چندین نفر در کنار هم به تولید بپردازند و در آن سرمایه گذاری کنند. صنعت باید در خدمت گره گشایی از جامعه باشد و این امر باید سرلوحه همه امور ما قرار گیرد و گرنه گفتن این سخنان مانند آبی است که در هاون کوبیده می شود.


ما در آچیلان صنعت این فرصت را فراهم کرده ایم. آچیلان صنعت تولید کننده درب های اتوماتیک در ایران است که شامل محصولاتی چون: درب اتوماتیک جداکننده پارکینگ از ساختمان، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک فولدینگ (تاشو)،    درب اتوماتیک مثلثی،درب اتوماتیک نیم گرد، درب اتوماتیک شیشه ای، درب اتوماتیک گرد، درب اتوماتیک خاص، درب اتوماتیک سکشنال (زیر سقفی)، درب اتوماتیک تلسکوپی، درب اتوماتیک گردان و خاص و کرکره برقی اتوماتیک است.
آچیلان صنعت دربها را با بهترین تجهیزات، تولید، نصب و راه اندازی می کند و خدمات پس از فروش آن را بصورت رایگان برای مشتری انجام می دهد. در نتیجه با این روش با یک تیر دو نشان می زند. هم میزان اشتغالزایی را بالا برده و هم خدمات رسانی بسیار مطلوب را به مشتریان عرضه می دارد.


برای تماس با آچیلان صنعت می توانید به www.achilansanat.com مراجعه کنید. ما در انتظار شما هستیم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن