تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: ایجاد صنایع تبدیلی در بستان آباد از نیازهای اساسی منطقه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: ایجاد صنایع تبدیلی در بستان آباد از نیازهای اساسی منطقه است تبریز- ایرنا - نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان از نیاز های اساسی منطقه است.


غلامرضا نوری روز چهارشنبه در جمع تولید کنندگان بخش کشاورزی این شهرستان افزود: تولیدات کشاورزی و دامی و ظرفیت های بالا در این زمینه بستان آباد را به یکی از قطب های تولید سیب زمینی و هویج در آذربایجان شرقی کرده است.
وی با بیان اینکه نوسان قیمت و پایین بودن قیمت تولیدات بخش دامی و کشاورزی، کشاورزان را متضرر می کند، گفت: تولید سیب زمینی و هویج در این شهرستان برای کشاورزان زیان ده شده است.
وی کمبود امکانات مکانیزاسیون و نیاز به اعتبارات در این زمینه را یاد آوری کرد و افزود: در آبیاری بارانی با تخصیص کمک های مشوقانه شاهد استفاده بهینه از آب در بخش کشاورزی خواهیم بود.
نوری اجرای پایاب سدهای ساخته شده در این شهرستان و تامین برق برای پایاب آنها را از نیازهای اولویت دار بستان آباد عنوان کرد و گفت: با تکمیل سد کلقان شاهد حل مشکل آب آشامیدنی و بخش صنعت و کشاورزی منطقه خواهیم بود.
وی در ادامه تسریع در پرداخت پول گندم خریداری شده از کشاورزان و تمدید تسهیلات بانکی و صدور اسناد رسمی برای زمین های کشاورزی را خواستار شد.
7239/587


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن