تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس چيزى را در دل پنهان نداشت، جز اين كه در لغزش هاى زبان و خطوط چهره او آشكار شد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سپیدان از شرایط مناسبی برای برگزاری اردوهای ورزشی برخوردار است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سپیدان از شرایط مناسبی برای برگزاری اردوهای ورزشی برخوردار است شیراز - ایرنا- فرماندارشهرستان سپیدان گفت:شرایط مناسب آب و هوایی و ارتفاع مطلوب این شهرستان از سطح دریا برای برگزاری اردوهای ورزشی و تیم های ملی بسیار خوب است.


عبدالحسین صمدنژاد، چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: ورزشکاران سپیدانی در رشته های مختلف ورزشی از استعدادهای خوبی برخوردارند به گونه ای که هم اکنون برخی از این افراد در رشته شنا، اسکی، زورخانه ای و کشتی عضو تیم های ملی هستند.
فرماندار سپیدان سپس به تشکیل کارگروه ورزش دراین شهرستان اشاره کرد و افزود:برای رشد ورزش و ایجاد شرایط لازم برای موفقیت ورزشکاران این کارگروه تاکنون چهارجلسه با حضور دست اندرکاران و مسوولان هیات های ورزشی تشکیل داده است.
صمدنژاد افزود:براساس نیازهای اعلام شده دراین کارگروه ،فرمانداری سپیدان برای جلب حمایت کارخانه ها از رشته های ورزشی با مسوولان کارخانه های این منطقه مکاتبه هایی داشته است تا آنها بخشی از پرداخت مالیات خود را در ورزش سرمایه گذاری کنند.
وی، توجه به سلامت شهروندان و ایجاد شادی و نشاط را به عنوان بخش دیگری از برنامه های کارگروه ورزش این شهرستان نام برد و بیان داشت: برنامه های متنوع ورزشی برای خانواده ها و همچنین کارکنان اداره های دولتی به طور مرتب برگزار می شود.
صمد نژاد، سپس به کمبود زمین های ورزشی در روستاهای شهرستان سپیدان اشاره کرد و گفت: با وجود علاقه مندی اقشار مختلف مردم به انجام فعالیت ورزشی برخی از روستاها از داشتن زمین خاکی رو باز و تجهیزات ورزشی محروم هستند.
وی ادامه داد: ناتمام ماندن سالن ورزشی بیضا ، نبود سالن سرپوشیده در برخی روستاها و کمبود سالن اختصاصی برای فعالیت های ورزشی بانوان در اردکان (مرکز شهرستان سپیدان) از جمله مشکلات فراروی رشد ورزش در شهرستان سپیدان است.
شهرستان سپیدان به مرکزیت اردکان در فاصله 100 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.ک/3
7368 /679


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن