تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813268210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سد لار خشک شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سد لار خشک شد
مدیر بهره‌ برداری از تاسیسات آبی و برق آبی گفت: حجم آب موجود در سد لار به گونه ای است که می توان گفت این سد به مرز خشکی رسیده است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،شهریاری مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برق آبی شرکت آب منطقه ای تهران در جریان بازدید از سد لارک در جمع خبرنگاران گفت: می توان گفت که سد لار خشک شده و تقریبا بهره برداری از آن با ادامه خشک سالی ممکن نیست وی افزود: مخزن مفید سد لار 860 میلیون متر مکعب است که از این میزان تنها 30 میلیون متر مکعب آب وجود دارد .

وی ادامه داد 12 متر معکب از این حجم آب حجم مرده محسوب می شود که این رقم نشان گر آن است که حجم مفید آن در شرایط موجود 18 میلیون مترمکعب است.

شهریاری افزود: از اواسط بهار از حجم مرده سد لار به منظور آب رسانی استفاده می شده است و با روندی که امسال داشتیم حجم سد لار به حد اقل رسید است.

وی تاکید کرد:‌ میزان بیلان  سد لار منفی است یعنی در مقابل ورودی  5 مکعبی آن 6 متر مکعب برداشت و 5 متر کعب نشتی دارد.


مدیر بهره‌ برداری از تاسیسات آبی و برق آبی گفت: حجم آب موجود در سد لار به گونه ای است که می توان گفت این سد به مرز خشکی رسیده است.

انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن