تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819621318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هجوم مگس‌های سفید به تهران تهدیدی برای مردم نیست / بلوار کشاورز،‌ خیابان آزادی و بازار آلوده‌ترین مناطق


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حافظی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
هجوم مگس‌های سفید به تهران تهدیدی برای مردم نیست / بلوار کشاورز،‌ خیابان آزادی و بازار آلوده‌ترین مناطق
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: هجوم مگس‌های سفید تهدید مستقیمی برای مردم نیست اما می‌تواند به بخش کشاورزی و مزارع آسیب برساند.


 رحمت الله حافظی رئیس کمیسیون سلامت، خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در خصوص هجوم مگس‌های سفید به تهران افزود: مگس سفید یا عسلک یک آفت گیاهی است که تهدید مستقیمی برای مردم نیست اما می‌تواند به بخش کشاورزی و مزارع آسیب برساند.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از این گزارشی در خصوص ورود مگس‌های سفید به تهران نداشته‌ایم، اظهار داشت: مبدأ ورود این مگس‌ها را از استانهای غربی است که تغییرات اقلیمی و نیز استفاده نادرست از سموم کشاورزی یکی از مهمترین دلایل هجوم این حشرات است.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه بهترین شیوه مقابله با این حشرات آب‌شویه و کاربرد مواد شیمیایی خاصی است، تصریح کرد: با توجه به امکان آسیب دستگاه تنفسی، استفاده از ماسک‌های معمولی جهت ممانعت از آسیب به این مجاری توصیه می‌شود.

حافظی از بلوار کشاورزی، آزادی و محدوده بازار و منطقه هاشمی به عنوان آلوده‌ترین مناطق در این زمینه نام برد و خاطر نشان کرد: برای مقابله با این موضوع اقدامات کارشناسی از سوی حوزه خدمات شهری شهر تهران و متخصصان کشاورزی نظیر شستشوی درخت‌ها و مناطق آلوده آغاز و در حال انجام است.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن