تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هرچیز بهاری دارد و بهار قرآن ماه رمضان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819182377




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخلیه فاضلاب در خیابان، محله ای را درغرب تهران به ˈگندˈ کشید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تخلیه فاضلاب در خیابان، محله ای را درغرب تهران به ˈگندˈ کشید تهران بزرگ - ایرنا- فرد و یا افرادی که اقدام به تخلیه چاه و فاضلاب می کنند، بامداد چهارشنبه با تخلیه و یا رهاسازی فاضلاب در مناطقی از شادمان و ستارخان در غرب تهران، این محله را به ˈگندˈ کشیدند بطوری که هوای منطقه به شدت مشمئز کننده شده است.


اپراتور مرکز تلفن های امدادی شهرداری تهران با دریافت شکایت از شهروندان، از این اتفاق ابراز تاسف کرد و گفت: دستور خواهد داد تا فرد و یا افراد خاطی سریعا شناسایی و برای مجازات به نهادهای ذیربط معرفی شوند.
یکی از شهروندان در گفتگو با ایرنا اظهارداشت: فاضلاب تخلیه شده در مناطقی از خیابان شادمان به داخل باغچه کنار گذر خیابان نیز تخلیه شده که با توجه به اسیدی بودن آن، قطعا درختان را خشک خواهد کرد.
رئوفی گفت: با توجه به قرائن می توان حدس زد این اقدام بامداد چهارشنبه و توسط حداقل دو کامیون و یا در دو نوبت صورت گرفته است.
این شهروند تصریح کرد: در منطقه مغازه های متعدد و نیز یک مرکز فرهنگی شرکت مخابرات قرار دارد که اغلب دوربین های کنترلی دارند و به راحتی می شود فرد و یا افراد متخلف و خودروی آنها را شناسایی کرد.
یک شهروند دیگر نیز گفت: احتمالا تخلیه چاه با "لجن کش" صورت گرفته و به جای تخلیه چاه به تانکر ماشین و پرداخت نکردن هزینه بابت حمل آن به خارج از شهر، فاضلاب و لجن داخل چاه در خیابان رها شده است.
تهرام 1666**1565


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن