تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق بزرگ‏تر خداوند اين است كه او را بپرستى و چيزى را با او شريك نسازى، كه اگر خال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798534234




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعیت بنگاهداری در طرح مجلسی ها عنوان نخست روزنامه های امروز خراسان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ممنوعیت بنگاهداری در طرح مجلسی ها عنوان نخست روزنامه های امروز خراسان مشهد - ایرنا - مهمترین تیتر روزنامه های روز چهارشنبه خراسان رضوی به ممنوعیت بنگاه داری بانک ها درطرحی که مجلسی ها به هیات رئیسه ارائه کردند ، اختصاص دارد.


روزنامه قدس در شماره امروز 26 شهریور ماه خود با تیتر نخست بنگاهداری بانک ها ممنوع می شود به طرح هفت بندی نمایندگان مجلس برای اصلاح قانون پولی و بانکی کشور پرداخته است.
هشدار سرلشکر جعفری با عنوان واشنگتن از حمله به سوریه پشیمان می شود ، دستور ویژه وزیر کشور برای مبارزه با زمین خواری از دیگر عناوین این شماره است.
عنوان قدم های اول تولید برای خروج از رکود ، فاصله های دردسرساز که به موضوع آسیب شناسی اختلاف سنی و تحصیلی زوجین و برادر جان !خراسان است اینجا که به چرایی قله نشینی ادیبان خراسان بر اوج شعر و ادبیات فارسی پرداخته است از جمله عناوینی گزارشی این روزنامه است.
گزارش رونق بازار سرمایه در دست مجلسیان و انتقاد دبیر همایش بین المللی خون های نادر با عنوان ناهماهنگی بیمارستان ها با سازمان انتقال خون خطرناک است عنوان های دیگر این شماره می باشد.
اما در ویژه نامه خراسان این روزنامه هم خبرهای خوش شهردار برای حمل و نقل عمومی مشهد ، هزینه ها ، رقابت ناسالم هتل ها در مشهد ، چرخ هایی که صدای زندگی می دهند، فروش سالانه ناشران از نمایشگاه کتاب برجسته ترین عناوین است.
روزنامه خراسان هم عنوان اصلی این شماره خود را به طرح مجلسی ها برای خروج فوری بانک ها از شرکت داری اختصاص داده اما آتش 100 هکتار از پوشش گیاهی میانکاله را خاکستر کرد ، از قول وزیر کشور زمین های کشور در معرض تاراج زمین خواران است و شروع هفتمین دور مذاکرات جامع هسته ای درنیویورک آغاز می شود از دیگر تیترهای صفحه نخست است.
نگاهی به منظومه "حیدربابا یه سلام" به بهانه روز بزرگداشت شهریار با عنوان گذرگاه مزار آرزوها و ظاهرگرایی و سکولاریسم سیاسی ، عوامل گسترش جریان های تکفیری تیترهای یگ گزارش و یگ گفت و گوی چاپ شده در این شماره خراسان است.
ویژه نامه روزنامه خراسان هم در عنوان نخست خود از توافق استاندار و شهردار برای تامین بودجه اولیه شبکه ملی زیارت خبرداده است.
سرانه تجاری در مشهد فاجعه است به نقل از عضو شورای شهر ، افزایش 30 درصدی گردشگران خارجی شهر مشهد و کمک 198 میلیارد تومانی دولت به خطوط یک و دو قطار شهری از جمله دیگر عناوین این شماره است.
اما عناوین اصلی خراسان ورزشی هم با تیترهایی چون کفاشیان :حساسیتی روی دستیار ایرانی نداریم ، همان مبلغ قرارداد قبلی را به کارلوس کی روش می پردازیم، واکنش سرمربی پرتقالی به کسب مدال در جام ملت ها و کی روش: وعده و وعید نمی دهیم ! به چاپ رسیده است.
روزنامه شهرآرا ارگان شهرداری مشهد هم تیتر نخست خود را با عنوان کارگروه کاغذی با روتیتر با وجود بی اطلاعی رئیس جمهور و مسوولان استانی پایگاه اطلاع رسانی دولت از تشکیل دوباره کارگروه ملی زیارت خبر داد ، به وضعیت این کارگروه پرداخته است.
ساماندهی حاشیه شهر تبدیل به یک گفتمان ملی شده است، آسمان فیروزه دیگر آبی نیست با روتیتر سایه تجار ترک بر طلای آبی ایران ، سهم ایران از آب سد دوستی تا پایان آبانماه تغییر نمی کند و شش میلیاردتومان از بودجه شبکه ملی زیارت نقد شد از دیگر عناوین روزنامه شهرآرا است.
مانور تجمل هم عنوان گزارشی پیرامون جولان خودروهای گران قیمت در مشهد از دیگر تیترهای این شماره نشریه مردم مشهد است.
2713/522


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن