تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821333872




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلگری: یوونتوس بی‌نظم بازی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آلگری: یوونتوس بی‌نظم بازی کرد




با وجود پیروزی ۲ بر صفر بانوی پیر برابر مالمو در اولین بازیش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سرمربی این تیم از عملکرد شاگردان خود رضایت کامل نداشت.





خبرگزاری تسنیم: ماسیمیلیانو آلگری پس از پیروزی خانگی مردانش برابر مالموی سوئد در شب نخست بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در لیگ قهرمانان هیچ چیز آسانی وجود ندارد. می‌دانستیم که مالمو تیمی بسیار فیزیکی است و می‌تواند تمام فضاها را ببندد و به همین دلیل باید روی بازی تکنیکی و سرعتی تمرکز می‌کردیم اما به نظر من در این بازی یوونتوس بیش از اندازه بی‌نظم بازی کرد و چندین موقعیت را به هدر داد.

آلگری افزود: در نیمه دوم ما کنترل بهتری بر توپ داشتیم و جلو افتادیم هرچند که نتیجه بازی می‌توانست خیلی بهتر از این باشد.

سرمربی یوونتوس با اشاره به شکست 3 بر 2 اتلتیکومادرید برابر المپیاکوس در دیگر دیدار گروه A، عنوان کرد: شکست اتلتیکومادرید وضعیت گروه را پیچیده خواهد کرد و حالا ما برای صعود به امتیازات زیادی نیاز خواهیم داشت.

آلگری درباره عملکرد کارلوس توس، مهاجم آرژانتینی تیمش که هر 2 گل این بازی را به ثمر رساند هم خاطرنشان کرد: از کارلوس خواستم که کمی عقب‌تر برود و میان خطوط حمله و میانی بازی کند تا بهتر بتواند باعث از هم پاشیدن دفاع حریف شود. با حضور لیشتراشتاینر ما فضای بیشتری برای حرکت داشتیم اما حریف این فضاها را تا حد ممکن می‌بست هرچند که در نیمه دوم وضعیت‌مان بهتر شد. در کنترل توپ ما باید از این هم باید بهتر شویم چون نمی‌توانیم ریسک باختن بازی را در یک ضد حمله بپذیریم.

یوونتوس در شرایطی مالمو را شکست داد که از سال 2008 به بعد نتوانسته بود در اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا پیروز از میدان خارج شود و از آن زمان تا پیش از بازی شب گذشته (سه‌شنبه) بانوی پیر 4 تساوی پی در پی در بازی‌های نخست خود در لیگ قهرمانان کسب کرده بود.

آلگری در این خصوص عنوان کرد: بازی‌های اروپایی با بازی‌های سری A کاملاً متفاوت هستند. دیدید که لیورپول برای شکست دادن لودوگورتس چقدر به زحمت افتاد. بازی‌های لیگ قهرمانان بازی‌های فیزیکی‌تری هستند اگرچه ما به مالمو به جز همان یک فرصتی که در ابتدای بازی داشت فرصتی دیگری برای کسب موقعیت گل ندادیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم و برای گلزنی شتاب‌زده عمل نکنیم. به نظر من این بازیکنان انصافاً خوب بازی می‌کنند اما پتانسیل آنها چیزی بیش از این است.







تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن