تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):مؤمن، خاموشى اختيار مى‏كند تا سالم بماند و سخن مى‏گويد تا سودى ببرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815572864




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شعارهای اعلام شده در سالجاری ازسوی رهبرمعظم انقلاب امکان تحقق دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان مازندران: شعارهای اعلام شده در سالجاری ازسوی رهبرمعظم انقلاب امکان تحقق دارد نوشهر - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به 4 محور مهم شعار اعلام شده برای امسال از سوی مقام معظم رهبری، گفت: اقتصاد، فرهنگ، عزم ملی ومدیریت جهادی باتوجه به استعدادهای بالقوه و بالفعل موجود در کشور امکان تحقق دارد و در این زمینه نباید کوتاهی از سوی ماصورت گیرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله نورالله طبرسی روز چهارشنبه در اجلاس ائمه جمعه استان مازندران در مصلی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: اگر با اراده و همت برای تحقق منویات رهبری فرزانه انقلاب گام برداریم، به طور قطع این امور مهم تحقق می یابد که البته این موضوع به وحدت نظر و همدلی بین مسوولان نیز نیاز دارد و در این صورت است که مشکلات فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و اشتغال نیز با انگیزه های مقدس حل و فصل خواهد شد.
وی با اشاره به تلاش های کشورهای غربی برای جلوگیری از نفوذ روز افزون ایران در منطقه و جهان، گفت: درایت و اقتدار مقام معظم رهبری و نفوذ روز افزون ایران در منطقه غربی ها را به هراس انداخته است.
طبرسی گفت : جمهوری اسلامی ایران با قدرت و نفوذی که در منطقه و جهان دارد، واهمه ای از قدرت های استکباری به خود راه نمی دهد و غربی ها نیز نمی توانند مقابل گسترش نفوذ ایران مانع ایجاد کنند.
وی در ادامه با اشاره به فریبکاری جدید غربی ها با بهانه مقابله با تروریست های داعش، گفت: داعش خود دست پرورده امریکا و کشورهای غربی است و اکنون آنها ادعا می کنند که قصد مقابله با این گروهک تروریستی را دارند که این ادعا آنها بی معنا است.
نماینده استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری و اقتدار و صلابت ایشان در عرصه گوناگون، گفت: رهبر معظم انقلاب در شرایط حساس به عنوان ستونی برای کشور و جهان اسلام به شمار می روند و تا کنون مقتدرانه در مقابل مستکبران ایستاده و توطئه های آنان را خنثی کرده اند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس و با گرامیداشت دلاورمردی ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس قطعه طلایی دوران انقلاب اسلامی بود که نباید فراموش شود. ما وظیفه داریم این حماسه ماندگار را به نسل های آینده انتقال دهیم و آنها را با این دوران افتخار آشنا کنیم.
آیت الله طبرسی ادامه داد: همه ما مدیون خلوص، ایمان و ایثارگری شهدای گرانقدر هستیم و حماسه آنان در تاریخ ایران مانند نگینی می درخشد.
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت همراهی علم با عمل و تاثیر آن در عرصه های مختلف، گفت: اگر عمل و اعتقاد نباشد علم نیز حاصل نشده و ثمری نخواهد داشت.
اجلاس ائمه جمعه استان مازندران روز چهارشنبه در مصلی شهرستان عباس اباد برگزار شد و در این اجلاس ائمه جمعه شهرها و شهرستان های استان مازندران به ذکر گوشه هایی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته، پرداختند.
حجت الاسلام محمد انتظاری مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مازندران در این اجلاس در سخنانی با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به مقوله فرهنگ، آن را جوهره تمام حرکت ها در نظام اسلامی دانست.
وی تصریح کرد: مدیریت جهادی نیز در سایه عزم، اراده، همت ، مجاهدت و سعی و تلاش مداوم و به برکت انگیزه های خدایی و حکیمانه دست اندرکاران تحقق می یابد و وظیفه ما فراهم آوردن زمینه تحقق این امور مهم به ویژه در شرایط خطیر و حساس کنونی است.
مسوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان مازندران همچنین محتوا بخشی به خطبه های نماز جمعه را بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: محور قرآن باید همواره از مهم ترین مسایل مطرح در خطبه های نماز جمعه باشد و موضوعات به گونه ای شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شده، پیوند بخورد.
وی جوانگرایی و تحول در نمازهای جمعه را اقدامی جدی دانست و گفت: گام های خوبی در استان مازندران در این خصوص برداشته شده است و این روند ادامه خواهد داشت.
1535/506


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن