تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820977663




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نظارت ویژه بر بازگشایی مدارس خراسان رضوی/ گرانفروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شرق > خراسان رضوی مدیر کل تعزیرات استان خبر داد:
آغاز نظارت ویژه بر بازگشایی مدارس خراسان رضوی/ گرانفروشی خارج از نوبت رسیدگی می‌شود
مشهد- خبرگزاری مهر: مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: با شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل فرصت طلب اداره کل تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته تمهیدات لازم جهت برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را اجرا خواهد کرد.



حمیدرضا کریم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با شروع سال تحصیلی جدید و لزوم پیشگیری از بروز هرگونه تخلف احتمالی توسط عوامل سودجو و فرصت‌طلب اداره کل تعزیرات حکومتی همانند سنوات گذشته با همکاری و هماهنگی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های مرتبط اعم از اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و نیروی انتظامی تمهیدات لازم جهت برگزاری طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس را اجرا خواهد کرد. مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: تیم‌های نظارتی متشکل از گشت‌های مشترک سیار و با حضور رئیس شعبه و بازرسان به منظور بازرسی از واحدهای صنفی سراسر استان، نظارت بر قیمت‌ها را در دستور کار خود قرار دارند. وی افزود: بازرسی از اصناف شامل فروشندگان کیف و کفش، البسه دانش آموزی، نوشت افزار و لوازم التحریر خواهد بود. مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی نظارت بر مدارس را شامل اجرای طرح مشترک بازرسی از بوفه مدارس با حضور رئیس شعبه ویژه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی و همکاری بازرسان شبکه های بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی جهت جلوگیری از عرضه مواد غذایی غیراستاندارد و غیر بهداشتی و تاریخ گذشته اعلام کرد. کریم در ادامه عنوان داشت: نظارت بر تعرفه مدارس غیر دولتی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و نظارت بر سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان مدارس با همکاری بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در دستور کار این اداره قرار دارد و در صورت تشکیل و وصول پرونده تخلفاتی از قبیل گرانفروشی، فروش اجباری، عرضه کالای غیر بهداشتی و تاریخ مصرف گذشته و... مراتب در اسرع وقت و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود. وی در پایان از همشهریان خواست که در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق شماره تلفن 124 گزارش کنند.


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۱:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن