تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820879147




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه خوشنویسی در کرمانشاه برپا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کرمانشاه با حضور اساتید برجسته/
نمایشگاه خوشنویسی در کرمانشاه برپا می شود
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه خوشنویسی علی اشرف صندوق آبادی در کرمانشاه خبر داد.



آرشام خرسند پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نمایشگاه خوشنویسی علی اشرف صندوق آبادی، هنرمند برجسته کرمانشاهی از روز پنج شنبه 27 شهریور ماه به مدت یک هفته در تالار غدیر مجتمع شهید آوینی کرمانشاه برپا خواهد شد. وی افزود: دو تن از خوشنویسان بزرگ کشور که از اساتید این هنر در جهان هم محسوب می شوند، به کرمانشاه سفر کرده و در مراسم افتتاحیه حضور خواهند داشت. خرسند پور یادآور شد: بیش از 50 اثر علی اشرف صندوق آبادی که همگی نیز به خط نستعلیق است در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت. وی ساعت کار نمایشگاه را، صبح ها از ساعت 9 تا 12 اعلام کرد و افزود: علاقه مندان می توانند بعد از ظهرها نیز از ساعت 16 تا 20 با مراجعه به نمایشگاه از آثار استاد برجسته کرمانشاهی دیدن کنند. معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: سخنرانی مسئولان و اجرای موسیقی از جمله برنامه هایی است که برای مراسم افتتاحیه در نظر گرفته شده است.  
 

 

 


۱۳۹۳/۶/۲۶ - ۱۱:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن