تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819237902




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در تالش برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در تالش برپا شد تالش ـ ایرنا ـ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا در شهرستان تالش برپا شد.


به گزارش روز چهار شنبه خبرنگار ایرنا ، این نمایشگاه در محل میدان امام خمینی(ره) تالش با همکاری اصناف و اتحادیه های صنفی شروع به کار کرده و مایحتاج و محصولات مورد نیاز مردم شهرستان را عرضه کرده است.
در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه مجید زیرک معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان ، شیرعلی پور رییس اداره تنظیم بازار سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گیلان ، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تالش ، رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت تالش و جمعی از مسوولان محلی و بازاریان تالش حضور داشتند.
مدیر اجرایی نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالای تالش در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا به مناسبت آغاز سال تحصیلی مدارس و مراکز مختلف آموزشی در بیش از 100 غرفه دایر شده است.
بهزاد صادقی با اشاره به اینکه مدت برپایی این نمایشگاه از امروز به مدت یک هفته خواهد بود ، اضافه کرد: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با مشارکت اتاق اصناف شهرستان برپا شده است.
وی هدف از برپایی نمایشگاه مذکور را کنترل قیمت اجناس و تنظیم بازار ذکر کرد و افزود: در این نمایشگاه واحدهای صنفی و تولیدی مختلفی از ساعت 9 صبح تا 21 شب اقدام به عرضه محصولات خود می کنند.
وی اظهار کرد: انواع لوازم التحریر ، دفترچه های دانش آموزی ، کیف ، کفش و پوشاک از اصلی ترین اجناس عرضه شده در نمایشگاه پاییزه هستند.
وی با بیان اینکه در اختصاص غرفه به واحدهای مختلف صنفی اولویت واگذاری به افراد بومی شهرستان بوده است ، ادامه داد: اجناس و کالاهای موجود با تخفیف 10 الی 15درصدی زیر قیمت بازار به خریداران عرضه می شود.
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تالش در این آیین گفت: نمایشگاههای عرضه کالا به دنبال آسان کردن خرید شهروندان است.
طاهر کوهی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید مدارس نمایشگاه پاییزه در تالش با هدف عرضه آسان تر کالای ضروری و مورد نیاز مردم به ویژه دانش آموزان برپا شده است.
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه کالای مورد نیاز شهروندان در 100 غرفه عرضه می شود ، اضافه کرد: این نمایشگاه هر ساله با فرارسیدن فصل پاییز و افزایش تقاضای تعدادی از کالای خاص دایر می شود.
وی ادامه داد: با توجه به گردشگر پذیر بودن تالش نیاز به برخی کالاها افزایش می یابد که اداره صنعت ، معدن و تجارت تالش با همکاری اتاق اصناف و مشارکت اتحادیه های صنفی اقدام به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا می کند.
رییس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان تالش گفت: در کنار این نمایشگاه تعدادی از واحدهای صنفی مناسب با شرایط فصل پاییز فروش فوق العاده انجام می دهند که در این راستا بالغ بر 50 واحد صنفی در این زمینه فعالیت دارند و بیش از یک هفته با نصب پرده یا تابلو محل عرضه آنها مشخص می شود و شهروندان می توانند کالای مورد نیاز خود را با تخفیف 15درصد خریداری کنند.ک3
7106 / 535/604


26/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن