تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813184942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه تن چوب قاچاق در شفت کشف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه تن چوب قاچاق در شفت کشف شد رشت - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شفت از کشف و ضبط بیش از سه تن چوب قاچاق از یک دستگاه خودرو نیسان در این شهرستان خبر داد.


فضل الله رمضانیان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: صبح امروز یک دستگاه وانت نیسان از مسیر امام زاده ابراهیم به سمت شفت در حرکت بود که به اخطار و ایست ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی که به منظور مقابله با قاچاقچیان در کمین نشسته بودند، بی توجه کرده و اقدام به فرار کرد.
وی افزود: پس از تعقیب و گریز توسط عوامل یگان حفاظت این خودرو متوقف و از داخل آن هشت اصله چوب گرده بینه از نوع راش بدست آمد.
رمضانیان حجم چوب آلات مکشوفه را حدود یک متر و 70سانتی متر مکعب و ارزش اقتصادی آن را حدود 10میلیون ریال عنوان کرد.
وی ادامه داد: حال اینکه خسارت وارد شده به منابع طبیعی از این طریق غیر قابل جبران بوده و نمی توان بهایی برای آن تعیین کرد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شفت خاطرنشان کرد: این خودرو توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد و چوب آلات کشف شده نیز به نفع دولت جمهوری اسلامی ضبط و متخلف نیز با تنظیم پرونده به مراجع قضایی تحویل شده است.
شهرستان شفت در غرب استان گیلان واقع است.
هر متر مکعب چوب راش جنگلی بدون گره و نقص، 10 میلیون ریال می باشد.ک/3
619 / 695


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن