تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821235566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محموله چوب قاچاق در آران و بیدگل کشف و ضبط شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محموله چوب قاچاق در آران و بیدگل کشف و ضبط شد کاشان- ایرنا- محموله سه تنی چوب قاچاق از متخلفین در جاده کاشان به آران و بیدگل توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل کشف و ضبط شد.


به گزارش ایرنا، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آران و بیدگل روز چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این محموله سه تنی سومین محموله چوب قاچاق است که در هفته جاری در این شهرستان کشف و ضبط می شود.
"ابوالفضل مهندس معینی نژاد" افزود: متخلفان سودجو با قطع درختان تاغ با تنه های قطوراعم از سبز و خشک، در صدد قاچاق و فروش آن به مراکز تهیه زغال بودند.
وی خاطرنشان کرد: محموله چوب قاچاق همراه با یک دستگاه کامیون جهت مراحل قانونی به کلانتری مرکزی شهرستان منتقل شد.
وی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده 43 فصل جرائم و مجازاتهای قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع و ماده 48 همین فصل از قانون که به ممنوعیت بریدن و ریشه کن کردن بوته ها و خارها و درختچه های بیابانی و کویری و کوهستانی در مناطق کویری و بیابانی و حمل چوب و هیزم و زغال بدون مجوز حمل اشاره دارد، متخلفان دستگیر شده اند.
آران و بیدگل یکی از شهرستان های بیابانی استان اصفهان است که از سال 1349 تاکنون با هدف جلوگیری از هجوم ماسه های روان به مناطق مسکونی زیرپوشش طرح های بیابانزدایی و کاشت گونه های بیابانی قرار گرفته است.
تاغ از جمله درختانی است که به علت مقاوم بودن به خشکی در مناطق بیابانی کشت می شود.
8132/545


19/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن