تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819411244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نیروی دریایی ایران حضور مقتدر در آب های آزاد دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نیروی دریایی ایران حضور مقتدر در آب های آزاد دارد نوشهر - ایرنا - فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروی دریایی با آمادگی کامل برای مقابله با هر تهدید، حضوری مقتدرانه در آب های آزاد دارد.


به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری روز سه شنبه در آیین جشن تحلیف دانش آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر افزود: حضور ایران در آب های آزاد نشان از تخصص، توانمندی بالا و داشتن نگاه عمیق نیروهایی است که در این دانشگاه آموزش دیده اند.
وی با یادآوری دیدگاه های رهبر معظم انقلاب درباره ماموریت دانشگاه علوم دریایی نوشهر در آموزش و تربیت فرماندهان و افسران دریایی و نقش آنان در عرصه داخلی و بین المللی افزود: ایشان نقش این دانشگاه را در ابعاد مختلف آموزشی دانش آموختگان از جمله در زمینه سیاسی، نظامی، علمی، تخصصی و بین المللی به درستی تبیین کرده اند.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: نیروی دریایی در مقابله با تهدیدات دریایی از یک آمادگی کامل نظامی برخوردار و دارای بالاترین سطح فناوری در دریا است.
دریادار سیاری افزود: نیروی دریایی توانسته است با ساخت جدیدترین تجهیزات دریایی و استفاده از آن، در عرصه های آب های آزاد دنیا بدرخشد.
وی ادامه داد: نیروی دریایی در حوزه سیاسی نیز نقش ارزنده ای در برقراری ارتباط سیاسی با سایر کشورها که زمینه ساز توسعه محسوب می شود، داشته است.
فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: این که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید دارند باید به نیروی دریایی با چشم یک نیروی راهبردی نگریست، در حقیقت مبیّن جایگاه ارزشمند این نیرو است.
سیاری گفت: فرماندهان و افسران نیروی دریایی باید ویژگی هایی چون تخصص، تعهد، فرهنگ اسلامی، توان جسمی و نگاه متفکرانه را که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است،داشته باشند.
وی بر برنامه ریزی مناسب برای تحقق منویات و انتظارات رهبر معظم انقلاب از نیروی دریایی تاکید کرد.
دریادار سیاری در این مراسم درجه ترفیع به یکی از آموختگان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر اعطا کرد.
رژه نیروهای و اجرای برنامه های رزمی از سوی دانشجویان از دیگر برنامه های این آیین بود.
624/1535/506/ 2025


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن