تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819461845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملایر میزبان مسابقه چهارجانبه فوتبال گرامیداشت شهدای خلبان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ملایر میزبان مسابقه چهارجانبه فوتبال گرامیداشت شهدای خلبان ملایر-ایرنا-رییس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، این شهرستان میزبان مسابقه چهار جانبه فوتبال جام شهدای خلبان است.


"مهدی رضایی" روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این برای نخستین بار است که یادواره شهدای خلبان شهرستان ملایر در قالب مسابقات ورزشی و به نوعی خاص برگزار می شود.
وی ادامه داد: این مسابقات به مدت دو روز در پنجشنبه و جمعه هفته جاری با حضور چهار تیم گسترش اراک، پایگاه شکاری شیهد نوژه همدان، یاوران کوروش نهاوند و تیم خانه جوانان و وحدت ملایر به صورت مشترک در استادیوم تختی این شهر برگزار خواهد شد.
وی هدف از برگزاری این مسابقات را گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلبان و اعتلای فوتبال این شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: تیم هایی که در این مسابقات چهار جانبه شرکت می کنند در لیگ های دسته یک و دو کشوری حضور دارند و تیم وحدت ملایر نیز با حضور در این مسابقات خود را برای حضوری قوی در لیگ استانی آماده می کند.
رضایی افزود: در آیین اختتامیه این مسابقات از تیم های برتر و همچنین خانواده های معظم شهدای خلبان نیز تجلیل به عمل می آید.
وی با تقدیر از دستگاه های اجرایی شهرستان و نمایندگان مردم ملایر در مجلس در برگزاری جام شهدای خلبان بیان داشت: به طور حتم، نقش و جایگاه شهدا در زندگی و باورهای اعتقادی جوانان و نوجوانان و ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بسیار اثرگذار و بی بدیل است.
وی همچنین از برگزاری بیش از 15 برنامه فرهنگی و ورزشی مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه ملایر، غبارروبی گلزار شهدا، حضور راویان فتح در باشگاه های خصوصی و سالن های ورزشی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت و قرائت زیارات عاشورا از جمله برنامه های فرهنگی است.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر از برگزاری همایش بزرگ ژیمناستیک با حضور بیش از 10 تیم و 700 ژیمناستیک کار روز جمعه 28 شهریور ماه در خانه ژیمناستیک این شهر خبر داد.
رضایی برگزاری مسابقات چند جانبه والیبال آقایان، مسابقه تیراندازی کارمندی بانوان، راهپیمایی بزرگ خانوادگی، آیین اختتامیه مدارس اسکیت و مسابقات بومی و محلی محلات شهر را از دیگر برنامه های مهم هفته دفاع مقدس برشمرد.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر، در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/576


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن