تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864475




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روستای جهاد نارک گچساران از نبود زیرساخت های رفاهی رنج می برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روستای جهاد نارک گچساران از نبود زیرساخت های رفاهی رنج می برد گچساران- ایرنا - جهاد آباد نارک نام روستایی است که در دامنه کوه خامی قرار دارد اما اهالی آن از حداقل امکانات زندگی برخوردار ، و از نبود زیر ساخت های رفاهی رنج می برند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، جهاد آباد نارک با بیش از 300نفر جمعیت در کنار شهر نفت خیر گچسارا ن واقع شده است.
روستایی که چند قدم بیشتر تا دامنه کوه خامی فاصله ندارد اما وضعیت و امکانات رفاهی آنها فرسنگ ها با شهرنشینان تفاوت داشته و مردم ساکن آن از مشکلات زیادی رنج می برند.
جاده ناهموار ، کوچه های گلی، نبود وسایل حمل و نقل عمومی، نبود آب آشامیدنی سالم، کمبود فضای آموزشی و نبود روشنایی کوچه ها از جمله مشکلاتی است که مردم روستا با آن مواجه هستند.
حاج مقصود نارکی پیرمرد 70 ساله ساکن روستای نارک در این خصوص گفت: متاسفانه این روستا دارای مشکلات زیادی از جمله نبود آسفالت، جاده نامناسب و لایروبی نشدن قنات باغات است.
این پدر شهید افزود: گلزار شهدای این روستا فاقد روشنایی و آسفالت است و با کوچکترین بارندگی جاده این گلزار تبدیل به گل شده و عبور و مرور به گلزار شهدا مشکل می شود.
وی تصریح کرد: از مسوولان اجرایی شهرستان گچساران انتظار می رود مشکل این روستا را تا قبل از فصل بارندگی برطرف کنند.
سیف اله قابضی یکی از اهالی روستای جهاد آباد از فرسوده بودن لوله های آب آشامیدنی این روستا گلایه مند بود و گفت:لوله های آب این روستا بدلیل فرسوده بودن مدام شکسته می شود و روستا با مشکل شدید آب مواجه است.
وی نامناسب بودن فضای بیرونی و نبود امکانات سرمایشی و گرمایشی در مسجد امام علی(ع) این روستا را از دیگر مشکلات اهالی ذکر کرد.
فرماندار گچساران در نشست با اهالی روستای جهاد آباد نارک با تاکید بر اینکه رفع مشکلات روستاها از مهمترین اولویت کاری مدیران اجرایی این شهرستان باشد،گفت: منبع آب آشامیدنی روستای جهاد آباد طی هفته آینده از سوی اداره آب فاضلاب روستایی این شهرستان باسازی خواهد شد.
عبدالرحیم رحیمی افزود:مشکل روشنایی گلزار شهدا، لایه رویی قنات باغات، ساخت منبع آب آشامیدنی روستای بیزگه و رو کش و آسفالت جاده های این روستا از مهمترین برنامه های دستگاه های مربوطه در این شهرستان خواهد بود.
رحیمی اظهار داشت: تعامل بین دستگاه های اجرایی و مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت شهرستان است.
وی یکی از ویژگیهای بارز نظام جمهوری اسلامی را مردمی بودن مسوولان دانست و گفت:مسوولان کشور اسلامی خود از درون نظام بوده و دغدغه آنها رفع مشکلات مردم بویژه روستاها می باشد.
در این بازدید رییس اوقاف و امور خیریه 20 میلیون ریال برای ایزوگام مسجد امام علی(ع) این روستا پرداخت کرد.
روستای جهاد آباد نارک در 15 کیلومتری شهر دوگنبدان واقع شده و دارای پنج آبادی نارک، جمو، پیر سبز، شیخ خواجه و بیزگه است.
7461/566


25/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن