تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820277218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده نادرست از شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه آسيب زاست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۲۰:۳۲ب.ظ)
رئيس پليس فتاي غرب استان تهران: استفاده نادرست از شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه آسيب زاست رئيس پليس فتاي غرب استان تهران در همايشي با عنوان "محور هاي هم انديشي دختران طوبي"، استفاده نادرست از شبکه هاي اجتماعي تلفن همراه را آسيب زا توصيف کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين همايش به همت آموزش و پرورش شهرستان شهريار و با حضور امام جمعه، مسوول امور بانوان فرمانداري، رئيس آموزش و پرورش شهرستان شهريار به همراه برخي از مقامات فرماندهي انتظامي ويژه غرب استان تهران و حول محورهاي حضور دانش آموزش در شبکه هاي اجتماعي، گرايش دختران به مواد مخدر صنعتي، حجاب و امنيت اجتماعي و نقش آموزش و پرورش در کاهش معضلات اجتماعي در بين جمعي از دختران دانش آموز شهرستان شهريار برگزار شد.
سرهنگ اصغر باقريان در اين همايش ضمن اشاره به تنوع و گسترش شبکه‌هاي اجتماعي و به خصوص نرم افزارهاي تلفن همراه افزود: اين توسعه، در کنار امکاناتي که در اختيار کاربران فضاي مجازي قرار مي دهد، متأسفانه موجب سوء استفاده برخي از بزهکاران از اين فضا براي ترويج بي‌بند ‌و‌ باري شده است.
سرهنگ باقريان در همين راستا از نوجوانان خواست تا با حفظ هوشياري و رعايت هشدارهاي ارائه شده از سوي پليس، در استفاده از فضاي مجازي دقت لازم را داشته و قبل از استفاده از اين فضا، ابتدا نحوه درست استفاده و آسيب هاي استفاده هاي نادرست از اين فضا مي تواند متوجه آنها شود را مورد بررسي قرار داده و با افزايش آگاهي هاي خود از تهديدات موجود در فضاي مجازي مصون دارند.
در ادامه بروشورهاي آموزشي پليس فتا در بين حاضران پخش و دانش آموزان پيشنهادات و سؤالات خود را با کارشناسان و مربيان حاضر مطرح کردند که پاسخ هاي لازم به آنها ارائه شد.
در پايان نشست نيز سؤالاتي در رابطه با موضوع همايش مطرح و به دانش آموزاني که پاسخ مناسب را فرا گرفته و ارائه دادند، جوايزي اهداء شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن