تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799451646




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان نصر تهران نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را برگزار می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان نصر تهران نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران را برگزار می کند تهران بزرگ - ایرنا - کمیسیون افتای سازمان نصر استان تهرانˈنخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایرانˈ را از پنجم تا هشتم مهرماه جاری برگزار می کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، روز دوشنبه آزاده داننده در نشست خبری که با حضور رییس کمیسیون امنیت فضای تبادل اطلاعات(افتا) سازمان، اعضای این کمیسیون و جمعی از خبرنگاران در سالن اجتماعات سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران برگزار شد،در مورد اهداف و برنامه های نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران گفت: از آغاز تشکیل هیات مدیره دور سوم این سازمان، موضوع برگزاری نمایشگاه های تخصصی حوزه IT به عنوان یکی از عوامل توسعه کسب و کار همواره مدنظر بوده است.
رییس هیات مدیره سازمان، با اشاره به مزیت های برگزاری نمایشگاه تخصصی فناوری اطلاعات ادامه داد: نمایشگاه های تخصصی برخلاف نمایشگاه های عمومی، فرصت مناسبی برای دیدار و ارتباط نزدیک شرکت ها با مخاطبان خاص خود در یک فضای ویژه است.
وی ادامه داد: دراین مسیر، نمایشگاه امنیت سایبری تلاش می کند توانمندی و ظرفیت های بخش خصوصی در حوزه امنیت را به نمایش بگذارد.
داننده با تاکید براینکه کمیسیون های مختلف سازمان درصدد برگزاری نمایشگاه های تخصصی در شاخه های مختلف IT هستند، افزود: برگزاری نمایشگاه های تخصصی در دستور کار کمیسیون های مختلف سازمان قرار گرفته و پیشنهادات آماده ای در این زمینه وجود دارد که امیدواریم در هیات مدیره جدید سازمان اجرا شود.
رئیس کمیسیون افتای سازمان نصر تهران درخصوص اهداف و برنامه های مختلف اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران گفت: این نمایشگاه به عنوان نقطه عطفی درفعالیت های گروهی و صنفی سازمان، با هدف ایجاد فضای مناسب برای کسب و کار، شناسایی های توانمندی ها و نیازهای حوزه امنیت برگزار می شود.
بهناز آریا با اشاره به اینکه نمایشگاه امنیت سایبری، نماد کار صنفی توسط کمیسیون افتا است، افزود: سه محور برگزاری این نمایشگاه تخصصی شامل "محصولات امنیتی، داخلی و خارجی"، " خدمات و سرویس های مرتبط با افتا" و" آگاهی رسانی و آموزش" است .
وی با بیان اینکه محورهای این نمایشگاه براساس برنامه پنجم توسعه و سند افتای کشور تعریف شده، گفت: بر اساس ملزومات برنامه پنجم توسعه و سند افتای کشور، نیاز داریم پروژه های امنیتی بسیاری را طراحی کرده و به نتیجه برسانیم.
آریا با تاکید براینکه بخش خصوصی حوزه افتا همواره تمایل دارد بازوی اجرایی دولت در اجرای پروژه های امنیت فضای مجازی باشد، ادامه داد: ما معتقدیم توانمندی های بخش خصوصی به عنوان بازوی اجرایی، باید در اختیار دولت قرار بگیرد و نمایشگاه افتا در تلاش است این فضا را فراهم کند.
به گفته رئیس کمیسیون افتای سازمان نصر تهران، ارتقای آگاهی امنیتی کشور از دیگر اهداف کمیسیون افتا است و براین اساس کارگاه های آموزشی مختلف افتا، در این نمایشگاه برگزار می شود.
آریا با اشاره به حضور شرکت های صاحب نام امنیت اطلاعات در این نمایشگاه، ادامه داد : بیش از 30 شرکت خصوصی امنیتی در این نمایشگاه، توانمندی بخش خصوصی را به نمایش می گذارند.
وی درخصوص مخاطبان این نمایشگاه گفت: با توجه به ضرورت آشنایی جامعه با مقوله امنیت، دایره هدف این نمایشگاه علاوه بر ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی، حتی مخاطبان عمومی نیز هستند.
رییس کمیسیون افتای سازمان نصر تهران با اشاره به حمایت متولیان اصلی امنیت اطلاعات از این نمایشگاه افزود: از جمله حامیان اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران می توان به پلیس فتا، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان پدافندغیرعامل ، مجمع تشکل های دانش بنیان و انجمن انفورماتیک ایران اشاره کرد.
مسئول کارگروه برگزاری نمایشگاه های کمیسیون افتا در ادامه این مراسم درخصوص تلاش های این کارگروه برای برگزاری نمایشگاه امنیت سایبری ایران گفت: بیش از یکسال، کارشناسان حوزه امنیت جلسات مختلفی برای بررسی این نمایشگاه و دلایل برگزاری آن تشکیل دادند.
پویا قادسی افزود: برگزاری یک نمایشگاه در حوزه افتا قطعا می تواند علاوه بر توسعه کسب و کار، زمینه لازم را برای بررسی چالش های این فضا فراهم کند.
وی با تاکید براینکه صلاحیت شرکت های حاضر در نمایشگاه امنیت سایبری به لحاظ فنی بررسی شده، گفت: قطعا این نمایشگاه در نخستین قدم خود به ترویج فرهنگ امنیت تبادل اطلاعات می پردازد و هدف کمیسیون در سال اول، برندسازی و ایجاد یک تجربه مناسب برای برگزاری این نمایشگاه در سال های آتی است.
نائب رئیس کمیسیون افتای سازمان نصر تهران درخصوص برگزاری هفت کارگاه تخصصی افتا در نمایشگاه گفت: کمیسیون افتا طی سال های اخیر با برگزاری سمینارهای آشنایی افتا تلاش کرده تا برای ایجاد امنیت سایبری فرهنگ سازی کند به همین منظور در این نمایشگاه هم اقدام به برگزاری کارگاه های آموزش امنیت سایبری کرده است.
محمود محسنی نیا درخصوص عناوین کارگاه های آموزشی این نمایشگاه افزود: ازجمله عناوین این کارگاه ها می توان به " چالش های پیاده سازی مدیریت امنیت اطلاعات"، "مقابله با تهدیدات امنیتی فضای سایبر"، "دغدغه های امنیتی مهاجرت به دنیای نرم افزارهای آزاد" و "مدیریت زمان و استرس های شغلی در امنیت" اشاره کرد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه معرفی محصولات و خدمات در نمایشگاه گفت: علاوه بر کارگاه های آموزش تخصصی مباحث حوزه افتا، شرکت های حاضر درنمایشگاه می توانند با ثبت نام در بخش کارگاه های معرفی محصول، خدمات و محصولات تخصصی خود در حوزه امنیت اطلاعات را معرفی کنند.
نخستین نمایشگاه تخصصی امنیت سایبری ایران از پنجم تا هشتم مهرماه 93 در محل آفرینش های هنری واقع در خیابان حجاب برگزار می شود.
تهرام564/1699


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن