تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821003442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آگاه سازی جوانان ضامن موفقیت آنان در مواجهه با مشکلات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


اجتماعی > خانواده و جوانان
آگاه سازی جوانان ضامن موفقیت آنان در مواجهه با مشکلات است
مدیر کل برنامه ریزی آموزشی گفت: آگاه سازی و آموزش جوانان در حیطه های مختلف، تضمینی برای موفقیت آنان در مواجهه با مشکلات پیش رویشان است.



به گزارش خبرگزاری مهر، افشین ملائی سفید دشتی مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، به معرفی دفتر تحت مدیریت خود پرداخت و برنامه های در دست اقدام و پیش روی این دفتر را معرفی کرد.
ملائی گفت: دفتر برنامه ریزی آموزشی به منظور برطرف کردن خلاهای آموزشی، در بدنه مدیریت ارشد و تیم های مدیریتی ایجاد و راه اندازی شده است و وظیفه ستادی آن طراحی، هدایت و نظارت بر نظام جامع آموزشی ورزش و جوانان کشور است، تا بهبودی مستمر در این نظام جاری باشد.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی افزود: آنچه به عنوان یک برنامه جامع راهبردی در دفتر آموزش تعریف شده، عبارت است از ارتقای دانش و مهارت های انسانی جامعه هدف. برای رسیدن به این هدف، از وجود مربیان، مدیران، کارشناسان، جوانان و تمام منابع انسانی که در حیطه های مختلف فعالیت می کنند، بهره می گیریم.
وی مبحث برون سپاری در عرصه آموزشی را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: بسیاری از طرح هایی که در حال حاضر اولویت اجرا را دارند، به مراکز علمی و آموزشی بیرون از مجموعه وزارتخانه سپرده ایم که این امر، ما را در دسترسی به اهداف آموزشی عنوان شده، یاری می کند.
وی از جریان فراگیر آموزشی، به عنوان یک نظام جامع یاد کرد و سیستم آموزشی در گستره وزارت ورزش و جوانان را بر مبنای الگوی شایستگی دانست.
ملائی افزود: ما برای پرسنل مجموعه وزارتخانه، فدراسیون ها و منابع انسانی مرتبط با موضوع کاری وزارت ورزش و جوانان، برنامه ریزی آموزشی منطبق با سطح و موضوع آنان را طراحی کرده ایم و مهارت های مورد نیاز تخصصی مدیران و روسای فدراسیون ها را آموزش می دهیم.
مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی شیوه حضور مدیران در مجامع بین المللی را یکی از دغدغه های آموزشی خود دانست و گفت: حیطه های مدیریتی، محدود به داخل کشور نیست و ما باید برای حضور مدیرانمان در بیرون از مرزها نیز برنامه ریزی درستی داشته باشیم و با مجهز کردن این مدیران در حیطه های کاری خود، شاهد توان مدیریتی آنها در سطوح بین المللی باشیم.
وی بهره مندی پرسنل و مدیران از آخرین دستاوردهای علمی، آموزشی و پژوهشی را حق تشکیلاتی آنان دانست و اظهار داشت: فرایند مدیریت، فرایندی است پیچیده که با روند رو به رشد دنیای امروزی، هر لحظه، نیاز به نوشتن و مجهز شدن دارد. وظیفه دفتر برنامه ریزی آموزشی نیز، همراه و همسو کردن مسیر مدیریت، با دانش افزائی است.
ملائی از مقوله های هوش هیجانی، تفکر سیستمی و استراتژیک و مدیریت زمان، به عنوان مباحث نوین مدیریتی و مهندسی ورزشی نام برد و افزود: در عرصه جوانان نیز، حیطه های مهارت های زندگی، ازدواج، اشتغال و مسکن از موارد تست آموزش دفتر ماست و با توجه به نیاز آموزشی انسان ها که باید از سنین پایین مورد توجه قرار گیرد، نگاه خود را معطوف به گروه سنی جوانان کرده ایم.
مدیر کل برنامه ریزی آموزشی، آگاه سازی و آموزش جوانان در حیطه های یاد شده را تضمینی برای موفقیت آنان در مواجهه با مشکلات پیش روی آنها دانست.


۱۳۹۳/۶/۲۴ - ۱۸:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن