تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820649522




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمايه‌هاي انساني اولويت نخست بانک شهر است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۳۶ب.ظ)
سرمايه‌هاي انساني اولويت نخست بانک شهر است مديرعامل بانک شهر گفت: سرمايه‌هاي انساني، اولويت نخست بانک هستند و تمام انديشه مديران، معطوف اين موضوع است.
به گزارش خبرگزاري موج، حسين محمدپورزرندي در اين همايش که براي نخستين بار در مجموعه بانک شهر و با حضور همکاران تهران در سالن همايش‌هاي بين‌المللي برج ميلاد برگزار شد، ضمن تشريح تدابير مديريت کلان بانک در حوزه منابع انساني و رفاه، اظهار داشت: با عزمي جدي و ديدگاهي وظيفه‌مدار به اين موضوع مي‌انديشيم و تمامي تصميمات در اين بخش با هدف حفظ و يا ارتقاء سطح کيفي زندگي همکاران اتخاذ مي‌شود.
پورزرندي در ادامه ضمن تاکيد بر اهميت و جايگاه همکاران بانک در پيشبرد اهداف و دستيابي به آرمان‌هاي ترسيمي به منظور قرار گرفتن بانک در جايگاه برترين بانک‌هاي کشور به تاسيس شرکت‌هاي گردشگري و انبوه‌ساز مسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تلاش خواهيم نمود تا از اين طريق، ضمن رفع دغدغه همکاران بتوانيم رضايت شغلي و رفاهي بيشتري براي اين عزيزان فراهم نماييم.
وي در بخش ديگري از سخنانش از تداوم برگزاري چنين نشست‌هايي خبر داد و خاطرنشان کرد: به طور حتم هرگونه تصميم‌گيري در بخش منابع انساني با رعايت صرفه و صلاح فرد فرد همکاران صورت پذيرفته و خواستار عدم توجه همکاران به شايعات احتمالي شد و تاکيد نمود: همکاران فقط به موضوعاتي که از طريق کانال‌هاي ارتباطي رسمي منتشر مي‌شود توجه داشته و منطبق بر آن برنامه‌ريزي و عمل نمايند و يادآور شد: افرادي که با تمام توان خود در راستاي نيل به اهداف بانک، کار و تلاش بي‌وقفه مي‌نمايند، هميشه جايگاه‌شان تثبيت شده بوده و دغدغه معيشتي آنان را به حول و قوه الهي حل خواهيم کرد.
گفتني است که در اين مراسم حسين مظلوم، معاون منابع انساني و رفاه نيز به توصيف بخش‌هاي عمده‌اي از برنامه‌هاي آتي اين حوزه و خدمات قابل ارايه از اين طريق براي همکاران اشاره نمود و ابراز اميدواري کرد، در پي اجراي اين طرح‌ها بيش از پيش زمينه جلب رضايت و آسايش همکاران در تمامي بخش‌هاي بانک فراهم شود.
لازم به توضيح است که در بخشي از اين برنامه، از بين همکاران سراسر کشور، تعداد 18نفر به عنوان کارمند نمونه مورد تقدير قرار گرفته و لوح و جوايز خود را از مديرعامل بانک دريافت کردند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن