تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

1600 معبر در شمال شرق تهران نامگذاري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ شهريور ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
طي يک دهه: 1600 معبر در شمال شرق تهران نامگذاري شد مدير روابط عمومي شهرداري منطقه 4 گفت: طي يک دهه اخير، 1600 معبر فرعي و شرياني منطقه 4 نامگذاري شده است که از اين تعداد 330 معبر سهم خانواده شهدا بوده است.
به گزارش موج به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 4، پيمان ضيايي، مدير روابط عمومي و دبير کميسيون نامگذاري معابر و اماكن منطقه 4، با اعلام اين خبر گفت: به منظور زنده نگاه داشتن ياد و خاطره شهيدان والامقام و هويت بخشي به معابر، از سال 1383 تاکنون بيش از 1600 معبر و همچين پل هاي سواره روطي چندين مرحله نامگذاري شد که 330 معبر به نام شهداي والامقام منطقه 4 نامگذاري شده است .
وي افزود: در سال 1385 حدود 1400 معبر فاقد نام و يا نام تکراري در منطقه 4 شناسايي شد که طي يک طرح فوريتي با همکاري شوراياران و خانواده هاي معظم شهدا اين معابر به نام شهدا و يا نام هاي پيشنهادي شهروندان نامگذاري شد.
مدير روابط عمومي شهرداري منطقه 4 تصريح کرد: به طور ميانگين ساليانه حدود 25 معبر به نام شهداي والامقام و بنا به درخواست خانواده معظم آنان نامگذاري مي شود.
ضيايي خاطر نشان کرد: در صورتي که خانواده معظم شهدا قصد تغيير نام و يا نامگذاري خياباني فاقد نام در محدوده منطقه 4 را دارند به نواحي 9 گانه يا روابط عمومي منطقه مراجعه تا موضوع در كميته نامگذاري منطقه 4 مطرح گردد و در صورت تصويب در شوراي اسلامي شهر تهران نامگذاري انجام شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن