تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820518413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مجلس: اقدامات زیست محیطی فولاد مبارکه قابل تقدیر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: اقدامات زیست محیطی فولاد مبارکه قابل تقدیر است اصفهان- ایرنا- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات زیست محیطی فولاد مبارکه بویژه در بخش کنترل آلودگیهای هوا و تصفیه و باز چرخانی مجدد آب در سیستم قابل تقدیر است.


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی فولاد مبارکه اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در هنگام بازدید از خطوط تولید این شرکت گفت: فولاد مبارکه در شرایط رکود اقتصادی و تحریم های ظالمانه دشمنان، مطابق با فرمایشات رهبر معظم انقلاب فعالیت های اقتصادی خود را در راستای رشد تولید ملی دنبال می کند.
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکی از اهداف بازدید خود را بررسی صحت جوسازی های صورت گرفته علیه فولاد مبارکه درباره آلودگی های زیست محیطی این شرکت خواند و تصریح کرد: اقدامات زیست محیطی این شرکت بویژه در بخش کنترل آلودگی های هوا و تصفیه و باز چرخانی مجدد آب در سیستم قابل تقدیر است بطوریکه در خط تولید ورق گالوانیزه و رنگی این شرکت هر بازدید کننده ای بدون ماسک می تواند به خوبی از ابتدا تا انتهای خطوط تولید را مورد بازدید قرار دهد.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از تولید ملی، راهکار سازنده ای است که می تواند در شرایط تحریم، رونق اقتصادی به بار آورد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه تولیدات فولاد مبارکه بر مبنای درخواست و سفارش مشتری داخلی و خارجی انجام می شود، ادامه داد: در جایی که عملکرد یک بنگاه اقتصادی بدین گونه است، لزوم حمایت هر چه بیشتر از تولید بیش از پیش ضرورت می یابد.
وی اظهار کرد: اگر در این شرایط تحریم موانع تولید که همان محدودیتهای انرژی از جمله آب و برق و گاز است برای صنایع برطرف شود به طور قطع شاهد شکوفایی هر چه بیشتر صنعت و تولید خواهیم بود ضمن اینکه باید در نظر داشته باشیم که خسارات ناشی از توقف خطوط تولید در صنایع پایین دستی جبران ناپذیر است.
فولاد مبارکه اصفهان با تولید حدود شش میلیون تن فولاد خام از شرکت هایی است که در زمینه تولید ورق های فولادی فعالیت می کند.
بیش از 50 درصد از ورق فولادی مورد نیاز کشور برای استفاده در صنایع خودروسازی و قطعه سازی، فلزی سبک، فلزی سنگین و لوله های انتقال سیالات، صنایع بسته بندی و لوازم خانگی و الکتریکی و لوله و پروفایل در شرکت فولاد مبارکه تامین می شود.
د/7140/607


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن