تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819161721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یکهزار و 126 قلم البسه و پارچه خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ماموران انتظامی پلدختر؛ یکهزار و 126 قلم البسه و پارچه خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند پلدختر- ایرنا- رییس پلیس پلدختر از کشف و ضبط یکهزار و 126 قلم البسه و پارچه خارجی قاچاق در طی دو عملیات جداگانه در این شهرستان خبرداد.


سرهنگ "رضا داوودی" روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماموران یگان امداد نیروی انتظامی طی عملیات تعقیب و گریز پژو 405 حامل کالاهای قاچاق که از بنادر جنوبی به مقصد شمال کشور بارگیری کرده را در درون شهر پلدختر متوقف کردند .
وی افزود: در این رابطه 600 قلم انواع البسه خارجی شامل شلوار ، پوشاک خارجی و پارچه به ارزش ریالی 680 میلیون ریال کشف و ضبط کردند .
وی گفت: این خودرو دارای 16 فقره خلافی است که در این رابطه دو نفر یک زن و یک مرد دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: همچنین ماموران انتظامی این شهرستان به یک دستگاه سواری پژو نقره ای 405 که از مبدا جنوب کشور به مقصد کرمانشاه بارگیری کرده بود در عوارضی آزاد راه پل زال مظنون که پس از بازرسی از آن 526 شلوار خارجی کشف و ضبط کردند.
سرهنگ "داوودی" افزود: ارزش ریالی کالاهای مکشوفه قاچاق 260 میلیون ریال می باشد که متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی پلدختر معرفی شدند.
7272/630


24/06/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن